Recenze: Moje srdce a jiné černé díry

čtvrtek 19. ledna 2017

Ahoj všichni, co jste zavítali tady na blog, aby jste si přečetli mou recenzi. Dnes zrecenzuji docela pesimistickou knihu Moje srdce a jiné černé díry.

Bylo nebylo, kdosi udělal něco strašného a teď za to hluboce pyká ve vězení. Bohužel nezkazil život nejen sobě a rodině mrtvého, ale i své milované dceři, která to nese velmi špatně. Chce kvůli tomu skončit se životem, jenže nemá lidově řečeno koule na to skoncovat sama. Najde si na stránkách pro sebevrahy doslova parťáka pro smrt. ZamrzlýRobot se stává jejím společníkem. Má podmínku, musí se to stát sedmého dubna, čili za šestadvacet dní. Jenže, co když si ho až příliš oblíbí?

Toť vše k mé anotaci. Dále vám dám radu, neberte ji do ruky když máte špatnou náladu, mohla by ji vám ještě více zkazit. 

Děj bych rozdělila na tři pomyslné části: 
1. Seznamovací začátek 
- Však to znáte, taková ta omáčka, jež vás má vtáhnout a seznámit s postavami a dějem.
- Není až tak pesimistická.

2. Opravdu pesimistická část
- Čili od začátku až do konce.
- Strašně moc negativní energie.
- Při této části jsem já, jakožto rozený optimista, cítila prázdnotu.

3. Rychlý závěr
- I formule 1 je pomalejší než tento závěr.
- Na můj vkus příliš rychlý závěr na tuto knihu.
- Víc vám neřeknu.

O kom vlastně tato kniha vypráví?
Aysel
Knihu vypráví turecká teenegerka, která žije v Americe. Její otec sedí ve vězení za vraždu. Všichni se jí kvůli tomu straní. Matka si založila novou rodinu, jež nemá Aysel zrovna v lásce. Bojí se, že může udělat něco podobného jako otec. Chce se zabít. 

Romanovi
Na rozdíl od Aysel si Roman dává za vinu smrt své malé sestry. Nese to velmi, velmi zle. Proto si hledá partnera pro skoncování se životem.

Co bych vám ještě řekla?
Kniha naprosto splňuje to, co od ní očekáváte. Dojemný, smutný příběh dvou mladých lidí, které spojuje jejich nemalá touha přestat žít.





V názvu kapitoly vyčtete jaký je den plus kolik dní zbývá do dne D.








Obálka se mi líbí. Přijde mi minimalistická, jakožto celá kniha. Motiv kvítečků připomíná (teď si nemůžu vzpomenout jaký styl) 
porcelán. 








Autor: Jasmine Wargaová
Počet stran: 260
Rok vydání (v originále): 2016 (2015)
Žánr: Literatura světová, Romány
Nakladatelství: Argo 
S hledáním nejnižší ceny, vám pomůže Srovname.cz
Hodnocení
80%

Klaudi

2 komentáře:

  1. Tak na tuto knížku se také chystám. Jsem ráda, že se líbila a doufám, že se k ní dostanu co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sice trošku depresivní, ale mě se líbila.

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS