Info článek...Natka

sobota 10. září 2016

Ahoj. Vítám vás u dnešního krátkého článku. Musím vám říct jak to se mnou  a s knihami v budoucnu bude.


Asi jste si všimli, že jsem nevydala skoro žádné články. Vlastně za tento týden jen jeden (a tento). Doufám, že se to už častěji nebude opakovat. Důvodem je škola. My už jsme se totiž fakt učili a já jsem nějak neměla čas na blog. Už se opravdu učím z hodiny na hodinu a chci mít dobré školní výsledky. Ještě tolik neznám moje nové učitele. Nevím kdo dává přepadovky a kdo testy předem oznamuje. Tak proto jsem nevydávala články.

Chtěla bych pro vás vydávat různé články o knihách. A teď bych si chtěla dát měsíční pauzu od knih. Ne úplně, že bych nečetla. Chtěla bych přečíst aspoň jednu. Přes první týden školy jsme přečetla dvacet stránek u knihy Girl online na turné. (více ve článku Chvíle s knihou- vyjde v úterý).

Vím, že to bude horší s mým vydáváním recenzí.
Ale budu se vám muset přiznat. Už mě knihy omrzely. A to fakt OMRZELY. A myslím, že se to někdy stalo i vám. 
Včera jsem si přiznala, že jsem třeba jednu knihu přečetla za 3-4 dny. A to asi může zato, že už mě ty knihy tolik nelákají. A to jsem si v knihovně půjčila tolik knih.

A tak jsem se rozhodla dát si menší pauzu. Když přečtu jednu a půl knihu za měsíc tak mi to bude stačit.
Já si myslím, že se ještě v životě dost načtu. Třeba na maturitu.

A když si třeba od knih odpočinu, tak se mi zase později bude do knih chtít. 

Mám pro Vás napsanou ještě jednu recenzi, kterou už bych konečně chtěla vydat. Tak snad se Vám bude líbit. 

Já doufám, že to vydávání článku nebudu flákat. Snad to chápete.

Takže zase příště.. Natka ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS