Nekončím!!!

neděle 16. října 2016


Ahoj! Tady Klárka a oznamuju, že s psaním článků nekončím. A hned vám řeknu několik věcí, které se děly a budou dít. Neřekla jsem o tom zatím ani Natce, jenom pár kamarádkám ze třídy. Takže hudá do toho!

Takže pěkně od začátku... Od začátku školního roku. Od té doby vyšlo šest článků Natčina recenze, Natčin článek, Natčin rozhovor, Natčin info článek, Natčin KONEC a můj 'Pár otázek a odpovědí'. Takže jsem se blogování skoro vůbec nevěnovala, ale proč píšu tenhle článek? Abych vám ukázala, že žiju a že tenhle blog bude taky nadále žít a neumře snad ještě dlouho. Každopádně teď jsem v osmé třídě, takže mi hodně moc záleží na známkách, což znamená, že články jednou maximálně dvakrát do týdne.

Chtěla bych začít psát pár nových rubrik, takže teď tady bude přehled těch, které zůstanou. Těch, které už tady nebudou. A těch, které přibudou...

Zůstanou:
Recenze (Samozřejmě)
Co si hodlám přečíst
Filmové recenze
Knižní doporučení
Rozhovory- nově je budu rozdělovat do tří karegorií (Wattpad, Blogeři a já- doufám, že na mně bude mít někdo trpělivost)
Tagy
#Speciály
Abeceda knihomola
Doporučení filmů
Citáty
Kecací články
Klíč k času
Návody (zatím vyšel jenom jeden)
Mini recenze
Nové přírůstky do knihovny

Končí (nebo už dávno skončily):
S knihou kolem světa
Posuď knihu podle obalu
Kniha vs. kniha
Ze života knihomola/jedné slečny
Co kdyby...
Knižní vysvědčení
Žánr

Chci zahájit:
Knižní páry od A do Z
Dopisy
Knižní prostřeno

A to je asi tak všechno, co bych k tomuhle článku. Omlouvám se těm, kteří měli rádi jednu ze zrušených rubrik, ale doufám, že se těšíte na ty nové, takže se s vámi loučím. Jo a ještě jedna menší změna: Moje barva (Doteď jsem měla oranžovou) bude červená, protože je to moje nejoblíbenější barva, ale Natka si ji zabrala dřív...

Ahoj ♫Klárka

1 komentář:

  1. Jsem moc ráda, že jsi neskončila! Moc ráda čtu tenhle blog ♥ K

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS