Začínám

sobota 26. listopadu 2016

Ahoj,
asi vám přijde divné, co jsou tu poslední dobou za nadpisy. Končím, nekončím, začínám. Tak abych vám to vysvětlila, já začínám, protože toto je můj první oficiální článek na tomto blogu. Jo, jsem tady nová, možná taková náhrada za Natku.
Už jsem se tady párkrát objevila v rozhovorech, komentářích a i v některých článcích. Možná, že už tušíte kdo jsem a pokud ne, tak nevadí. Takže ahoj já jsem teda Klaudie a budu tady psát taky články. Měla bych vám říct pár věcí o sobě.
  1. Čtení mě baví (jinak bych asi ani nepsala tenhle blog)
  2. S Klárkou se znám už nějaký ten pátek
  3. S Natkou se znám o pár pátků méně
  4. Píšu dvě knížky na Wattpadu 
  5. Mám databázi knih 
  6. ♥ Harry Potter, Divergence, Stmívání♥
  7. S Klárkou chodím do třídy
  8. Jsem o rok starší než ona
  9. Knihy si půjčuji z knihoven 
  10. Knihy si nekupuji
  11. Jsem kreativní- ráda tvořím, kreslím atd.
Tak to by bylo pro začátek vše. Uvidíme se příště u recenze. Doufám, že vás mé články budou bavit.

Klaudi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS