Deník knihomola

sobota 11. února 2017

Ahoj knihomolové!

S Klárkou jsme vymyslely nový typ článků a to Deník knihomola. Jedná se o článek, jenž bude vycházet co dva týdny. Jednou ode mně, podruhé od Klárky. A čeho se bude týkat? Je to něco na způsob týdne s knížkou. Vlastně vám shrneme, jaké knihy jsme přečetly za měsíc. Která byla ten nej atd. Dneska napíšu knihy, které jsem přečetla za dva týdny, bohužel jsme tuto rubriku nevymyslely dříve.

Iluminae
Konečně se mi do rukou dostala tato úžasná kniha. Přečetla jsem ji za pět dní a naprosto mi vzala dech. Toto je totiž kniha ušitá mě na míru. Jednoznačně se řadí do mých oblíbených. Nemusí vás děsit její tloušťka, jelikož se v ní nachází spoustu jakoby obrázků. Prostě úžasná kniha. ♥


Křišťálový meč
Důvod proč ji čtu je prostý. Pokračování prvního dílu, který bych hodnotila tak středně. Zatím mě to jaksi nenadchlo. Dočetla jsem jí zatím jen do strany 114/413. Strašně se to táhne a vůbec se to nechce číst Uvidíme jestli dočtu až do konce.

Harry Potter a Prokleté dítě

Reread č. 1
Proč? Povinný referát do literatury. Ani nevíte jakou mi to udělalo radost, že si můžu vybrat Rowlingovou. Každopádně se mi na poprvé moc líbila (přečteno za dva dny) a na podruhé je ještě lepší. Nacházím se na straně 142/430. Podotýkám, že ji čtu teprve dva dny na rozdíl od Křišťálového meče, který čtu už dva týdny.

Můj život u sousedů
Již mám přečteno nezávazné pokračování Kluk mého srdce, které se mi neuvěřitelně zamlouvalo. Když jsem ji v knihovně uviděla, říkám si, proč ne? A vůbec toho nelituji. Líbí se mi autorčin styl psaní a tak si čtení náramně užívám. 

Nejlepší kniha
Jednoznačně Iluminae.

Nejhorší
Křišťálový meč

Nejrychleji čtená
Tady bych zařadila Harryho a Iluminae.

Nejpomaleji čtená
Týden jsem četla Křišťálový meč a musím říct, že mi způsobil na krátkou chvíli čtecí krizi.

Snad se vám nový typ článku líbil. Za dva týdny se můžete těšit na Klárčinu verzi.

Klaudi

2 komentáře:

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS