Deník knihomola

čtvrtek 22. června 2017

Ahoj,
hned na začátek se omlouvám, že tento článek měl vyjít před týdnem, ale znáte to. Konec školního roku. Naštěstí to už je za námi, takže čas na psaní článků bude. Nicméně knih jsem nepřečetl zrovna málo, takže můžete najít nějakou tu inspiraci pro letní čtení.

Proč jsme se rozešli


Na tuhle knížku dělala recenzi ještě Natka, můžete mrknout tady. Mě osobně se knížka líbila, jelikož byla netradiční, protože se mi nestává moc často abych četla knížky, jejichž cílovou skupinou jsem právě já, s barevnýmy obrázky. Což bylo velmi milé zpříjemnění. V podstatě se na těchto obrázcích nacházely věci, které si hlavní hrdinka schovávala ze svého vztahu se svým bývalým a které mu vrací a připisuje k tomu jejich společné zážitky. Začíná úplně první cetkou a končí poslední vzpomínkou. Tyto věci vás krásně provedou jejich vztahem a že jsou opravdu rozmanité.

Dívka ve vlaku


Knížka, kterou každý zná, aspoň jak se říká, od vidění. Někteří ji četli, jiní zase viděli film. A já jsem nemohla zůstat pozadu. Recenze bohužel nebude, jelikož podle mně už tato kniha není tak aktuální (a taky se mi ji nechtělo psát). Nicméně knihu z větší částí vypráví alkoholička Rachel, jenž každý den jezdí na oko do práce vlakem. Jednou uvidí něco co vidět neměla, avšak ji nikdo nebere vážně, je to přece alkoholička.

Griša


Griša byla pro mne obrovským zklamáním. Čekala jsem o hodně více. Ano sice autorka vytvořila nový svět grišů, ale nebylo to echt. Nechápu, jak mohla sklidit takovou slávu. Knihu můžu doporučit, i když za mě byla částmi až moc nudná. 

GOGO - Kluk z internetu


Za mě to tedy není plnohodnotná kniha. V podstatě se dozvíte jak Gogo postupoval natáčením ze svého pokoje, přes garáž, až po součastnost. Popisuje tam své tzv. hity. Neříkám, že Gogo napsal knihu špatně, ale zase to není úplně TOP, jakože bych si z toho sedla na zadek to fakt ne. Pokud máte co číst, tuto knížku můžete s klidem vynechat. Pokud nemáte co číst, zabaví vás aspoň na chvíli. 

Caraval


Snad ho znáte. Všichni říkali, jak jsou z Caravalu paf. Neodolala jsem a přečetla ho taky díky MK knihkupectví. Takže recenzi očekávejte v nejbližší době. Jestli ho někde uvidíte, šáněte po něm. Fakt. A pamatujte, že je to jen hra, opravdu. 

14-14 Přátelství napříč staletími


Tuto tenší knížku jsem okukovala již ve zmiňovaném MK knihkupectví. A jakmile byla v knihovně, neváhala jsem. Dva kluci si začnou psát dopisy. Ani jeden však netuší, že je dělí sto let. 

Víš, že tě miluju?


Léto v L.A., co víc si přát? Své o tom ví Eden, která tam samozřejmě nechce. Kniha slibuje parné léto typických amerických středoškoláků a své sliby splní. Více se dozvíte v recenzi. Knihu máme taktéž od MK knihkupectví.

Fantastická zvířata a kde je najít



Mě, jakožto správnému fanouškovy Harryho Pottera nesmí uniknout ani tato teňoučká knížečka z bradavické knihovny. Poznámky Harryho, Rona i Hermiony dodávaly knize takovou třešničku. Autor této knihy vystupoval ve stejnomeném filmu, recenze zde a recenzi na scenář ke filmu najdete tady. PS: Samozřejmě to napsala J. K. Rowlingová.

Omlouvám se, že tady pro tentokrát nejsou fotečky a taky, že tento článek vychází se zpožděním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS