Naše vysněná místa pro únik z reality

čtvrtek 23. března 2017

Ahoj,
březen, jak je vám všem asi známo, má rádo spousta knihomolů, jelikož se říká březen - měsíc knihy. Určitě jste již postřehli, že knižní blogosférou proletěli články s koláží vysněných čtecích koutků blogerů. My máme tu čest, se také zúčasnit tohoto skvělého projektu, jenž vymyslelo Favi.cz


Nejdříve vám povíme něco o tom, jak jsme koláže tvořily. Na velice přehledném webu Favi jsme si vybírali v jejich široké nabídce různé kusy nábytku do našich koutků. Následně jsme v malování vytvořily výsledek, který můžete vidět níže.





Jako první jsem si vybrala základ celé této koláže a to knihovnu. Zaujala mě svou originalitou. Dále jsem zvolila závěsné křeslo, které se mi vždycky líbilo. Následně přišla na řadu lampa, uznejte, no není fámozní? Pak mi padl do oka plakát. Barevně přímo lichotí mému srdci. Doslova jako ve Třech oříšcích pro Popelku mi cvrnknul do nosu lapač snů. A protože na zemi bylo jaksik prázdno, vybrala jsem koberec, jenž podle mě ladí k té knihovničce a křeslu. Zpětně vidím, že se tak trochu bije s lapmou. No, co už. 




Já jsem také začala s výběrem knihovničky, protože to je pro mně základ pokoje, dalo by se říct. Ta knihovna se mi strašně líbí, ale přece jenom mi tam nesedí ty kolečka... Potom jsem přešla k sedačce, na které bych proležela celé hodiny. A přesně proto jsou v mém koutku hodiny. Bohužel i já musím psát úkoly... Za sedačku jsem umístila lampu pro dlouhé probděné noci, o kterých se nikdo nesmí dozvědět, ale i tak to sem píšu. A v neposlední řadě bych vedle hodin umístila plakát k dozdobení celého koutku.


Tak co říkáte na naše vysněná místa pro únik z reality? Jinak řečeno místa pro čtení fantastických knih. Všechen nábytek si můžete vybrat na úžasném vyhledávači nábytku, inspirace a dekorací Favi. Nám se moc líbila přehlednost a rozmanitost webu. Najdete tam opravdu vše od rohožky do koupelny přes zahradní lehátka až po sedací soupravy. 

Klárka & Klaudi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS