Recenze: Skleněný trůn

úterý 21. března 2017


Ahoj.
Ano i já jsem si už konečně přečetla první díl té všude opěvované série Skleněný trůn, jelikož na mě vykoukla v knihovně, tak jsem si říkala, proč ne? Zkusím a uvidím, co na ní všichni vidí. Rovnou vám povím, že mě nezklamala.








Skleněný trůn
autor: Sarah J. Maas
rok vydání u nás (v originálu): 2015 (2012)
počet stran: 392
nakladatelství: CooBoo



O čem to je

V zemi Erilei si v temných a špinavých dolech odpykává svůj doživotní trest jedna mladá osmnáctiletá dívka, která udělala obrovskou chybu. Byla nejlepší nájemnou vražedkyní v Adarlanu, né na darmo ji říkají Adarlanský zabiják. Bohužel se nechala chytit a teď pomalu umírá v solných dolech. Jednou ji odvedou a ona netuší kam. Dovedou ji ke korunímu princi, který pronese svůj návrh. Jeho otec - král uspořádáva turnaj na post královského zabijáka. Musí bojovat proti 24 nejlepším zlodějům a vrahům z celé země. Cena je lákavá. Svoboda. Ovšem soupeři neumírají pouze při zkouškách, jež mají snížit jejich počet, ale i při tajemných okolnostech. Cleana Sardothien teď čelí nejen soupeřům, ale i něčemu tajemnému, co se skrývá v pozadí.

Můj názor

Kniha se četla naprosto sama. Děj byl poutavý a nebylo tam žádné prázdné místo, prostě se tam pořád něco dělo. V knize se nachází spoustu nitek, které jak doufám, se budou rozvíjet v dalších dílech. Autorka se mi velice zalíbila, nádherně popisuje barvy. Vyhovovali mi krátké kapitoly. 



Hlavní postava Cleana mi byla velmi sympatická. Na to, že je nejlepší nájemnou vražedkyní si zachovává svou ženskost. Miluje oblečení, ráda nosí i šaty. Volný čas tráví nejen tréninkem, ale i čtením knih. Vtipkuje. Myslím, že i vy si ji zamilujete.  

Obálka

Sice je hezké provední, že na přední straně vidíme Cleanu coby bojovnici a na zadní se ji díváme na záda oděná v šatech. Ale působí na mě nelidsky. Prostě ta její tvář je jakásik divná. Z obálky vyzařuje chlad. Za mě ji teda provedli moc odtažitě. Není nejhorší, ale ani nejlepší. Tři hvězdičky z pěti. (Ano, poprvé jsem bodově ohodnotila obálku) 




Kde seženete Skleněný trůn za nejlepší cenu zjistíte na Srovname.cz

Hodnocení
87%

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS