A-Z knižní tag

středa 12. dubna 2017

Ahoj,
nedávno jsem si tak četla knižní blogy a narazila jsem na tady tento tag, který mě velice zaujal, jinak bych ho tady taky nepsala, že? Takže v tomhle článku zodpovím pár knižních otázek. Když si přečete u každé otázky první písmeno, tak pochopíte proč A-Z.




Autor, od kterého jsem četla nejvíc knih

Nejspíše Stephanie Meyer, protože jsem přečetla celou Twilight plus ještě Krátký druhý život Bree Tannerové a Sága Stmívání: oficiální ilustrovaný průvodce. Myslím, že Stephanie se tady na tomto postu dlouho neudrží, jelikož Harry Potter má spoustu dílů a doplňků. 

Bookoholikovo pravidlo číslo 1

Knih si půjč tolik, kolik se ti vejde do tašek co máš zrovna u sebe a tolik, kolik zvládneš unést.

Citát z knihy, který bych si zarámovala

Těch je. Mám ráda citáty z knih od Jandy Nelson a pak třeba miluju ty ze Selekce. Prostě skoro všude se něco najde. 

Důležitá kniha mého dětství

Když tak přemýšlím, tak asi Slabikář. Byla to nejspíše první kniha, kniha na které jsem se naučila číst. Proto ji považuji za důležitou knihu mého dětství.

E-kniha, audiokniha, nebo papírová kniha?

Audioknihu jsem v životě neslyšela. E-knihy jsem četla pouze dvě. Takže za mě jednoznačně papírová.

Fiktivní postava, se kterou bych pravděpodobně chodila na střední

S Jane Turnerovou z Espressologie, protože káva je má srdcová záležitost a jelikož bychom možná chodily na stejný nebo podobný obor.

Gejzíry emocí ve mně vyvolala kniha…

Aliance. Ten konec mi vyrazil dech.

Hahaha, u téhle knížky jsem se smála nonstop!

Tak asi u Krabáků no, tam o vtipné situace nebylo nouze. 

Chci, aby vyšlo v češtině

Jelikož už asi třičtvrtě roku čekám na Korunu, tak Koruna. Ano, vím, že vyjde asi v půlce května, ale já se prostě nemůžu dočkat!

když nemám čas číst, vždycky si najdu chvilku na knihy od…

Kohokoliv. V podstatě když mě kniha baví, tak si čas najdu vždycky. Například: Učila jsem se fyziku, která mi moc nešla a prostě jsem šáhla po Iluminae, protože ta kniha byla boží. Zrovna jsem byla v části, která byla jakože z pohledu SPIRA a ta se četla rychle.

Jedna kniha, kterou bych si vzala, kdybych uvízla na Měsíci

Asi by to byly Čáry života, jelikož se odehrávají ve vesmíru. Tak bych si četla a představovala si, že tam v dálce jsou další obydlené planety.

Kniha, kterou asi nikdy nedočtu



Jelikož je tady to asi, tak to bude Smrtná zima. Většinou jste mi psaly, že ji nemá cenu číst. Aktuálně se nacházím na stránce 49, uvidím jestli se do ní pustím, a pokud ano, tak ji dám šanci do strany 100.

Lituji, že jsem jako malá nečetla…

Více knih. Opravdu jsem jednou za měsíc strávila v knihovně skoro hodinu a odnesla si pouhou jednu knihu na jeden ubohý měsíc. Teď zvládnů za pět minut, ani ne, pět knih.

Moje oblíbené místo na čtení
Jednoznačně balkón, kde mě prohřívají sluneční paprsky, které mi jsou celou zimu odepřeny.

Nejlepší druhý díl v sérii?

Nevím, jak je to myšleno, ale aktuálně se mi více líbí Půlnoční koruna než Skleněný trůn.

O kterého knižního hrdinu jsem se nejvíc bála?

Navážu na předchozí bod. Nejvíce se bojím o Cleanu Sardothiem ze Skleněného trůnu. Do čeho všeho se ta holka pouští, já bych se bála tak moc, že nevím co. 

Právě čtu

Hm... Nic, protože jsem právě dočetla knížku. Takže si musím vybrat.

Q&A na tělo: Nikdy bych nikomu nepůjčila…

Skoro žádné knížky nemám takže...

Retelling, který originálně překroutil původní příběh

Zatím jsem nic takového nečetla. Myslím. Ale každopádně mě lákají Měsíční kroniky. Musím si v knihovně počkat, až někdo vrátí první díl.

Spánek jde stranou, když čtu…

Něco zajímavého, napínavého. Prostě když je to napjaté jak struna na kytaře.

Tři nejoblíbenější knihy

Těch je spousta... Toto je to nejhorší, co můžete čtenáři napsat. Souhlasíte?

Ukaž knihovnu

Řeknu vám tajemství. Nemám knihovnu. Knížky si půjčuji z knihoven. 

Vytáhni 13. knihu zleva z 1. police odspodu

Viz předchozí bod.

Xkrát jsem četla…

Nic. Nikdy jsem nic asi nic nečetla víckrát než jeden a půl krát.

Young adult kniha, kterou by měli číst všichni bez ohledu na věk

To je opravdu těžké... Já fakt netuším. Myslím si, že když to není až moc velká love story, tak opravdu každou knihu. Ale jak se říká, sto lidí, sto chutí.


Ze které knihy by měli udělat film?


Z trilogie Selekce od Kiery Cass. Bylo by to úžasné, famózní, krásné, prostě ach.

Snad se vám dnešní tag líbil a pokud ho také napíšte, tak mi dejte do komentářů odkaz. Nejlevnější cenu zmiňovaných knih najdete na Srovname.cz. Načtenou příště!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS