Nový začátek

neděle 4. listopadu 2018

Jak se zdá, tak tento blog ještě doopravdy neumřel. Spíše se udála řada jiných, pro mě v tuhle chvíli důležitějších věcí než čtení knih a jejich následné recenzování. V podstatě to je to, co bych vám ráda přiblížila v dnešním článku. Čili mé nové priority a jakým směrem se bude ubírat tento blog v budoucnu.




V době, kdy jsem začínala tento blog psát, mi bylo poněkud méně
 let, to znamená že se i změnil můj pohled na svět, proto si raději nečtu své starší články, jen bych nevěřícně kroutila hlavou, jaké jsem to měla názory. Nicméně člověk se vyvíjí a všechno se mění, takže jsem v podstatě ráda, že u sebe vidím nějaký posun v oblasti osobního rozvoje, což je taky téma, jež mě v poslední době zajímá.

Když jsem ještě tedy navštěvovala základní školu a bylo mi nějakých čtrnáct, volný čas znamenal téměř každé odpoledne, pokud se tedy nepsaly čtvrtletky. Teď po nástupu na střední, jak nejspíše většina z vás ví, volný čas znamená svatou chvíli v momentu, kdy se nemusím učit nebo kreslit. A v těchto chvílích jsem první dva měsíce neměla téměř na nic náladu, vzala jsem telefon do ruky a lehla si. Ano četla jsem, ale už ne tak, jako kdysi. Prostě mne to čtení přestalo naplňovat a už pro mě nebylo tak plnohodnotné jako půl roku zpátky. Jakmile se stalo toto, přestal tento blog dávat smysl. 

Jenže postupem času si člověk zvykne, no a já si už zvykla a začalo mi chybět něco, čím bych efektivně zaplnila ten volný prostor mezi školou, učením, kreslením a spánkem. Takže na mysl mi přišel právě tento blog. Dlouho jsem váhala, co napsat, jak to napsat, aby vám něco toto dalo. Psaní blogu pro mne vždy bylo něčím, co by mě doopravdy bavilo a vlastně mne to pořád k tomu táhne, takže proto tady píšu toto. 

Nicméně, jak už jsem zmiňovala, knihy přestaly být stěžejním bodem mého volného času i života. Řekla bych, že je posunuji na takové imaginární boční křídlo. Takže logicky z toho vyplývá jedna otázka. World of amazing books. Tento název už má své za sebou a dá se říci, že je tak trochu již zažitý. Mým rozhodnutím tedy je neměnit název (prozatím) ani nezakládat nový blog. 

Z tohoto článku plyne snad poslední otázka a to, o čem tedy chci psát? Ráda občas napíšu něco o knížkách, ale spíše bych se chtěla zaměřit na takové články, jaké prostě budu chtít napsat. Mám v plánu přiblížit vám svět Bullet Journalu, který již delší dobu obdivuji a zcela jsem mu propadla. Dále bych vám chtěla předat svou zkušenost s talentovkami, protože sama jsem takovéto články před rokem velmi postrádala. Nechci prozradit úplně všechno, jelikož ty nápady jsou ve stádiu, kdy potřebuji ještě trochu doladit. Prostě a jednoduše chci mít tady svůj prostor, kde se můžu vypsat o inspiraci, motivaci a všem, co mi je aktuálně blízké.

Takže to je celé poselství tohoto článku. Ve skrytu duše doufám, že z tohoto nebude takový boom, jakože ona přestala čistě psát o knížkách, tak tento blog ztrácí pro mne smysl. Takže než posoudíte, zkuste si přečíst pár dalších článků.

8 komentářů:

  1. Vítej zpátky :) Všichni se časem posunujeme někam dál, tak stejně tomu je i s blogem :) Ráda si přečtu třeba i jiné články než jen o knížkách :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem prožívala a vlastně stále prožívám podobnou přeměnu. I můj blog začínal s knihami, recenzemi knih, všechno se točilo kolem nic, protože jsem hodně četla. A pak taky filmy a tak. Jenže za poslední půl rok jsem přečetla sotva pár knih, mám xx jiných zájmů a hlavně chci psát také o jiných věcech...
    Z knižního blogu tedy postupně vzniká prostě blog, do něhož promítám sebe a svůj život a zájmy. Snažím se, aby byl více o mně, abych dala najevo více svoje postoje. Ale zároveň pořád recenzuji knihy.

    Takže tě naprosto chápu, plně podporuji, těším se na tvoje články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle komentář mi udělal upřímnou radost, děkuji. I já sama na sobě zjišťuji, že raději čtu přesně takové články, jaké tady popisuješ a i jaké bych také chtěla psát.

      Děkuju za podpru, vážím si toho.

      Vymazat
  3. Ano, každý se mění, takže v tom rozhodně nejsi sama. Během svého osobního vývoje jsem vystřídala už několik blogových adres, před dvěma roky jsem si založila www.introvertnisvet.blogspot.cz a měla pocit, že z tak širokého tématu už nikdy nevypadnu, ale stejně se stalo. Právě se potýkám s něčím podobným jako ty. Zhruba po půl roce jsem konečně začala zase přidávat články a chci mít na blogu hlavně prostor na své myšlenky, na to, co zkrátka (stejně jako ty) budu chtít psát, a nemá pro mě smysl vymýšlet si další články o introverzi jen proto, že to lidi baví. Můj blog musí bavit především mě, protože od toho se všechno odvíjí, takže držím palce s tvým blogovým návratem. Jestliže je blog něco, k čemu se i po odluce vracíš, je to dobré znamení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně o tom blog má být. Sama vím, že když se do článku nutím, tak to není takové, jako když to píšu, protože chci.
      Děkuji a také přeji mnoho úspěhů s blogem. :)

      Vymazat
  4. Koukám, že do té fáze dojdeme dřív nebo později každý. Taky jsem to teď docela dlouho řešila. Knihy už nečtu tolik jako dřív a ani toho času nemám tolik a hlavně mám spoustu jinych aktivit, jiné priority apod. Každopádně jsem se stejně jako ty rozhodla na blogu zůstat, jen prostě budu více psát o jiných věcech než jsou knihy. A daleko méně než kdysi...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se vrátila na blog po delší době (a to opravdu delší době - je to už pár let :D), mám to ale opačně, dříve jsem psala články o všem možném, teď se hodně zaměřuji na knížky. Určitě se ale neomezím jen na čtení, a prostě tomu nechávám volný průběh, a vítám to i u ostatních blogů. :)

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS