Filmová recenze: Fantastická zvířata a kde je najít

sobota 10. prosince 2016

Ahoj!
Já a Klaudie jsme byly nedávno na tenhle film v kině... Tak jsem si říkala, že se o něj podělím s těmi, co to neviděli sdělím můj názor těm, kteří by ho chtěli znát. Předem chci říct, že vyšla i stejnojmenná knížky, jejíž autor je J.K.Rowling, pod pseudonymem Mlok Scamander. Proč zrovna tohle jméno se dozvíte v recenzi, takže hurá do čtení!


Můj názor:
Podle mně je to úžasný film. Já, jako fanoušek Harryho Pottera, jsem si ten film strašně užila, i když to s Harry Potterem nemělo skoro nic společného. Jenom mi tam neseděla jedna věc. A to pojmenování nečar, což bylo v Americe pojmenování pro mudly. Každopádně se toto slovo dalo přežít.

Děj:
Dvacetidevíti letý Mlok Scamander  se se svým kufrem přestěhoval z Anglie do Ameriky. Asi všichni chápou, že je to kouzelník... Jako první co udělal, když se dostal do Ameriky, tak šel do banky, aby si sehnal nějaké peníze, ale tam se mu otevře jeho záhadný kufřík a vyleze z něj nějaký tvor. Toho si všimne nějaký muž, ten ale není kouzelník. Jmenuje se Jacob Kowalski. Když chce Mlok Jacobovi vymazat paměť Jacob uteče. Toho si všimne jedna žena, která nejen, že je čarodějka, ale pracuje v Americkém ministerstvu kouzel a Mloka si odvede s sebou. Problém je, že si Mlok a Jacob zaměnili kufříky... Když Jacob otevřel Mlokův kufřík, vylezlo z něj několik zvířat.

Postavy:
Mlok Scamander
Celým jménem Newton „Mlok“ Artemis Fido Scamander je dvacetidevítiletý kouzelník z Bradavic. I když Bradavice nevyšel, protože ho vyhodili za ohrožení na zdraví. Je to Magizoolog a spisovatel.

Jacob Kowalski
Jacob je mudla (nečar), takže o kouzelnickém světě neměl ani zdání dokud se nepotkal s Mlokem. A potom si ještě dlouho myslel, že se mu to zdá. Jacob byl v bance, protože chtěl půjčku na pekárnu, kterou si chtěl zařídit, ale žádost byla zamítnuta a poté ho nařkli z krádeže.

Herci:
Mlok Scamander- Eddie Redmayne
Jacob Kowalski- Dan Fogler
Porpentina Goldstein- Katherine Waterston
Queenie Goldstein- Alison Sudol

Trailer:




Děkuju za pozornost a doufám, že vás mé pojetí Fantastických zvířat zaujala.


♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS