Co si hodláme přečíst v lednu

sobota 31. prosince 2016


Ahoj! S Klaudií jsme se dohodly, že v tomhle článku budeme pokračovat i po té dlouhé pauze, která u něj byla... A i když já splním asi jenom jednu knížku ze tří, přestože se snažím je přečíst všechny, ani jednou se mi to nepovedlo. 
Klárka:
Řekla jsem si, že když jsem ještě ani jednou nepřečetla všechno z Co si hodlám přečíst, tak proč to tenhle měsíc nepokořit. Takže jsem si napsala takové knihy, které stoprocentně přečtu.

Stmívání
To je knížka, kterou mi půjčila teta a já ji mám doma už strašně dlouho. Bylo mi blbé, že mám tu knížku už víc jak půl roku (spolu se zbytkem série) a ještě nemám přečtenou ani první knížku. Už to čtu a vím, že to dočtu až do konce, protože mě to strašně baví, stejně jako ten film. Je dobré, že jsou ještě prázdniny, protože se od té knížky skoro nemůžu odtrhnout a nepochybuju, že to přečtu do konce prázdnin.




První konec
Další knížka, kterou budu číst určitě, protože jsme ji s Klaudií dostaly z knihkupectví MK Knihy a chceme co nejdřív napsat recenzi. Je to první knížka od spisovatelky Lauren James, ale nepochybuji o tom, že se jí povedla. Doufám, že ji Klaudie přečte brzy a nepřekazí mi plány na čtení ☺




Illuminae
Poslední, co si musím v lednu přečíst, je Illuminae. Knížku jsem dostala na Vánoce a už si ji po mně zamluvily Klaudie a Natka, takže musím číst rychle. Klaudii jsem slíbila, že jí ji půjčím ještě v lednu... Je to od dvou australských autorů Amie Kaufman a Jaye Kristoffa. A můžu vám číst, strašně se mi líbí ten obal...




Klaudi:

Já jsem si vybrala skoro stejné knihy jako Klárka. No, napíšu vám nejdříve ty, které si chci dočíst. Myslím, že přečtu všechny knihy co si zadám. Záleží to taky na Kláře, jelikož Illuminae si půjčím od ní. Takže, kdybych náhodou to nestihla, bude to její vina. 😂


Dárek z pravé lásky
Tuto knížku jsem začala číst před vánoci. Zbývá mi už poslední povídka, takže to snad stihnu. Nevím jestli bude recenze, jelikož se jedná o vánoční, vlastně i slivestrovskou knížku. Zatím se mi líbí rozmanitost povídek. Každý autor má jiný, vlastní, osobitý styl psaní. Jak už to bývá, některé povídky jsou mi blíže k srdci než jiné.




První konec

Dále mám rozečtenou tuto knížku. Zatím se mi velice zamlouvá. Stoprocentně ji přečtu. Velkou roli v této knize hraje láska a čas. Musím číst rychle, protože Klárka čeká. Kniha má velice zajímavý obal, nejdříve jsem si myslela, že to jsou knížky, ale to byla chybná myšlenka. Tyto pásma představují časy. Dost už. Zbytek se dozvíte v recenzi. 





                    Moje srdce a jiné černé díry
Okolo této knihy jsem v knihovně chodila už pěkně dlouho. Tak jsem do toho práskla a mám ji půjčenou doma. Zabývá se tématikou sebevraždy. Kapitoly mají podnadpisy dny s odpočty ke dni D. Jsem hodně zvědavá jak to tedy dopadne. Recenze bude, pokud mě knížka nezklame tak, abych ji nedočetla.





Illuminae 
Miluju když v knížce jsou jakoby nějaké texty třeba ve formě zpráv, internetové články atd. Snad mě chápete. Strašně se na tuto knihu těším. Nemůžu se dočkat až ji Klárka přečte. Mě se také líbí obal. Přebal je totiž z plastu a pod ním je samotná kniha popsaná textem. Miluju tajemství pod přebalem!





Tak a to by bylo vše. Držte nám palce, snad to všechno stihneme. 
Přejeme vám vše nejlepší do nového roku!!! Ať vás čtení knih i našeho blogu nadále baví. Uvidíme se v novém roce 2017.

2 komentáře:

  1. Moje srdce a jiné černé díry si koupím k narozeninám. A nebo jen tak, nevím, jestli to dva měsíce vydržím. :D
    Vyzní to blbě, ale téma sebevraždy mě zajímá. Už proto, že mi bylo celkem blízké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život je fajn. :) No, uvidím jak se mi bude kniha líbit. Můžeš pak posoudit podle recenze. Klaudi

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS