Knižní výzvy na rok 2017

čtvrtek 5. ledna 2017

Ahoj knihomolové!
Vítejte u našeho dalšího článku, jenž se tentokrát týká knižních výzev, kterých se zúčastníme v roce 2017. A nebude jich málo. 
Klaudi
Letos se zapojím do tří výzev. V jedné mám zadané témata, v druhé volnou ruku a třetí jsem si vymyslela sama. No pojďme na to. Pokud se do některé zapojíte, dejte mi vědět do komentářů.


Knižní výzva od Ells

Asi jako každý bloger se zúčastním této báječné výzvy od bájéčné blogerky. Pokud ji neznáte, tak to hned napravíme. Výzva spočívá v tom, že si určíte počet knih, jež chcete přečíst za daný rok. Na jejím blogu naleznete krásné ikonky k počtu, který jste si zvolili. Rozsah je od 10 až do 240, přičemž se to stupňuje po desíti.
Já jsem si zvolila takový optimální počet- 50 knih.

Knižní výzva z Databáze knih


Této výzvy jsem se zúčastnila již v loni. A musím hrdě říci, že jsem ji splnila na 100%. Takže neváhám a budu jí plnit i letos. Jak se mi to daří můžete sledovat na mém účtu na Databázi (odkaz na všechny sociální sítě máte v menu).

Moje vlastní knižní výzva


Spočívá v tom, že bych chtěla zapsat všechny knížky, co jsem přečetla, do čtenářského deníku, který musíme mít do školy. Mám jich už přes třicet, takže mi držte palce. Pokud by se chtěl někdo připojit tak budu ráda, když mi to sdělíte v komentářích.


Klárka
Já se letos chci taky zapojit do tří, možná čtyř, knižních výzev. Budou vesměs podobné, s trochou odlišností. Dost okecávání, stejně to pochopíte během čtení.


Knižní výzva od Ells


Jak řekla Klaudi, i já jsem knižní bloger, který se téhle výzvy bude účastnit. Loni jsem si dala 70 knih... Od ledna mi bylo jasné, že jsem to trochu přepískla, ale proč se i letos nehecnout? Udělila jsem si 60 knížek, i když mám pochyby, že to stihnu. Každopádně můj počet je 60.



Knižní výzva- Databáze knih


I téhle Knižní výzvy se hodlám zúčastnit. Sice se jako Klaudie nemůžu pochlubit 100%. (Možná tak 60%) Ale přesto se budu pokoušet ji vyplnit, aspoň z většiny. Ale i tak nevěřím, že to bude na 100%, ale za takových 90% bych byla moc ráda.

Velká knižní výzva 2017


I když už Natka není tak úplně nedílnou součástí tohohle blogu, tak ji tady přesto v této souvislosti zmíním. Je to totiž už třetí rok, co s ní tuhle výzvu plníme. Byla jsem nemile překvapená, když jsem hledala obrázek a zjistila, že už se tahle výzva neuskutečňuje... Každopádně s Natkou jsme si tu Knižní výzvu trošičku poupravili.

Tak a to by bylo pro dnešní článek vše. Držte nám palce ať se nám ve výzvách vede ještě lépe než v loni! My je vám taky držíme. Uvidíme se u dalšího článku, zatím ahoj.

2 komentáře:

  1. Nie som veľký fanúšik výziev, knižných ani iných, pretože mne osobne vôbec nepomáhajú, ale Výzva z Databázy kníh sa mi naozaj pozdáva c.
    ☾ fluidEscence

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS