Filmová recenze: Podfukáři

středa 2. srpna 2017

Pojďte blíž. Ještě blíž. Protože čím víc si myslíte, že vidíte, tím snadněji vás oklamu.
Jak jsem psala už v Doporučení filmů, na tento film jsem chtěla udělat recenzi. A ten čas právě nastal. Možná se budu trochu opakovat, ale doufám, že to nebude vadit, protože se toho dozvíte více než z doporučení. To mě úplně hodně potěšilo. ♥ Tak a teď už k recenzi.





Můj názor

Teď se budu opakovat určitě. Tenhle film mám opravdu, opravdu ráda. Ptáte se proč? Je nápaditý, vtipný, jedinečný a jednoduše geniální. Myslím, že Podfukéře si oblíbí téměř každý. Ale zrovna moje sestra je výjimkou. Možná to je tím, že je jí teprve 11. Na ni se tam totiž málo kouzlilo. Takže předem upozorňuju: Žádné Harry Pottery nečekejte!



Děj

V příběhu vystupují čtyři iluzionisté, které někdo svede dohromady, aby se stali Čtyřmi jezdci. Oni tak učiní a jejich vystoupení se stane světovým fenoménem. Přestože vystupují jen třikrát. Zajímá vás jejich první kousek? Vykradení banky. Každopádně když se ukáže, jak to všechno provedli... Asi bude nejlepší to popsat jedním slovem. Páni!


Herci

Jesse Eisenberg

Tento herec si střihnul roli Daniela Atlase. Profikouzelník , který umí perfektní karetní triky.


Woody Harrelson

Alias Merritt McKinney. Hypnotyzér, který dělá, že umí číst myšlenky, ale vlastně spíš čte ve výrazu obličeje... A vážně je v tom dobrý.


Dave Franco

Představitel Jacka Wildera, který se stal mou nejoblíbenější postavou filmu. Jedná se o pouličního kouzelníka/zloděje. 

Isla Fisher

Ale taková Henley Reeves na vás zapůsobí stejně rychle, přestože je to jediná holka ze čtveřice a bývalá asistentka Daniela Atlase...


Trailer




První seznámení s postavami



A to bude konec této recenze. Pokud jste tento film viděli, budu ráda, když mi to napíšete do komentářů. Stejně tak mi tam i napište, jestli se na něj hodláte podívat. Díky za přečtení.


Hodnocení:

85%


6 komentářů:

  1. Souhlasím, tenhle film je opravdu PÁNI! Byla jsem z něho nadšená, ale musím říct, že z mého blízkého okolí jediná. :( Přesto jsem neodolala a podívala se i na dvojku. Která je sice taky geniální, ale už to není úplně "Ono"! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím se na něj podívat se svýma kamarádkama, ale zatím mi to moc nevychází. :-)

      Vymazat
  2. Videla som prvý aj druhý diel a obidva sa mi veľmi páčili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda radši první než druhý, ale oba jsou skvělé! :D

      Vymazat
  3. Podfukáři je jeden z nejlepších filmu, které jsem viděl ;)

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS