Deník knihomola - květen

středa 8. srpna 2018

Není náhodou srpen? No je. Viz předchozí článek zde.
Nicméně za květen mám na kontě pět knih. A to jsem měla krizi. A navíc dvě knížky mě vůbec nenadchly, takže jsem je nedočetla. Jak už tady kdysi bylo řečeno, nechci trávit čas se špatnými knihami, jelikož jich čeká dost na přečtení, takže tak. A které za to přečtení stály se dozvíte v dnešním článku.



Dívka na kusy




Vskutu emotivní, ale jinak velmi průměrná knížka. Dala se číst, ale nebylo to nic světoborného. Popravdě jsem se nemohla dočkat konce. A že to bylo nějak přehnaně dojemné se také nedá říct. Kdybych si měla vybrat, zda to číst, kdybych věděla jaké to bude, určitě bych to vrátila zpátky do knihovny nepřečtené.


2,5/5*


Valentýnské prokletí




Typická youngadultovka. Milé, příjmemné a oddechové počtení. Nechyběla špetka napětí. Zasloužila by si větší známost, jelikož stojí za přečtení. Nejdříve jsem ji vůbec nedůvěřovala a nezdála se mi, ale nakonec to bylo fajn. (Nesuď knihu podle obalu.)


4/5*


Probuzení Simona Spiera



Konečně. Bylo to skvělý. Oddechová knížka nad kterou není třeba přemýšlet. Líbila se mi tak moc, že bych si klidně dala rereading. Ale prvně se chci podívat na film. Viděli jste už? A co bylo lepší, knížka - film? (Že se ptám, kniha je vždycky lepší.)

5/5*

Dvůr trnů a růží



Po té, co všude, ale fakt všude, na mě koukal třetí díl, nadešel čas se konečně do této série pustit. Takže typická knížka od SJM. Začátek dobrý, ale táhne se. Prostředek takový rozehřívací a konec všem vždycky bere dech, ale ta hra slov vám to vynahradí. Každopádně druhý díl si beru s sebou na dovolenou, tak uvidíme.


4,9/5*

Víš, že tě potřebuju?




Jak typická a fádni wattpad styl knížka. Zaobírání se zbytečnými detaily a strašně klišoidní dějová linka. Však to znáte. Takže pokud vám nevadí klišé, či nejste sečtělí a hledáte oddychovku na léto, můžu jen doporučit.

3/5*



NEJLEPŠÍ KNÍŽKA

Dvůr trnů a růží

NEJHORŠÍ KNÍŽKA

Dívka na kusy

CELKEM STRAN

1922

Tento Deník, jak jste si mohli všimnout, není jeden z těch obsáhlejších a to z toho důvodu, že si ty knížky zase tak dobře nepamatuju. Hold některé mi utkví v paměti více některé méně.
A co vy? Co teď čtete o prázdninách?

2 komentáře:

  1. simon se mi libil v obou provedenich, samozrejme, kniha je kniha, ale i z filmu jsme mela dobre pocity, jako pri cteni...

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS