Klíč k času #2

úterý 12. července 2016

Natáčení skončilo. Teda aspoň pro dnešek. Bylo to těžší, než obvykle. Celý den jsem myslela na toho kluka Joshe. Nedokázala jsem se soustředit na scénář, takže jsem se před celým štábem dost strapnila. Ale bylo mi jasné jedno. Musím se o tom klukovi něco dozvědět. A vím kde.
      "Ahoj, Lucy!" řekla jsem, když mi Lucy zvedla telefon. "Co máš dneska v plánu?"
     S Lucy jsme se domluvily, že ke mně přijde za půl hodiny. Jenom co si dodělá úkoly. Tak si stihnu zopakovat text na zítřejší natáčení a nastavit si tři budíky s pěti minutovým rozdílem, abych zase nezaspala.
     Když Lucy přišla, sedly jsme si u mně na postel a Lucy mi vyprávěla, jak se měla ve škole. Snažila jsem se zakrýt závist, ale Lucy stejně věděla, že bych chtěla chodit na Temple High. I tak jsem jí to přála.
     "A jak ses měla ty?" zeptala se mě Lucy, když už mi všechno povyprávěla.
     "Znáš to. Další nudný pracovní den. Už potřebuju pauzu. Ale chtěla jsem se tě zeptat, nechodí na Temple High nějaký kluk jménem Josh?" Hned, jak jsem se zeptala, Lucy už otevřela pusu, aby se zeptala, proč to chci vědět, ale já jsem byla rychlejší a začala jí to vysvětlovat. "Dneska byl na natáčení byl jeden kluk, nový kameraman, jmenuje se Josh a je asi v našem věku. Lucy přemýšlela a já si řekla, že tady nějaká šance je.
     "Jo, Josh! To určitě myslíš Joshe Deara. Dneska ve škole chyběl, ale to, že stal kameraman toho tvojeho filmu. Mia tvrdila, že jel na dovolenou," vysvětlila mi Lucy. "Chodí se mnou do třídy. Skoro nikdy ve škole nechybí, tak bylo divné, že dneska nebyl. Jeho holka Mia tvrdila, že jel s rodiči k moři, ale nebyla ani schopná říct kam."
     Holka, pomyslela jsem si. Stejně se mi ani nelíbil, ale pak se ukázala moje druhá osobnost, která tvrdila: Vždyť víš, že se ti líbí, a že je ti to líto.
     "A jeho nejlepší kamarád Daniel taky nebyl ve škole, ale to už tak divné nebylo, ten chybí pořád," pokračovala. "Daniel Hale skoro nikdy nechodí do školy."
     "Počkej říkáš Daniel Hale? Jak to že jsi mi nikdy neřekla, že chodíš do třídy s tím slavný youtuberem?" nechápala jsem to, sice jsem You Tube, ale znala jsem ho. Pořád o něm někdo mluvil...
     "Myslela jsem, že to víš..." odpověděla mi Lucy.
     Jsem herečka, ale na You Tube se nekoukám. Chtěla bych, ale režisér tvrdí, že by se tak zhoršil můj smysl pro film. Jednoduše si myslí, že kdybych You Tube sledovala, tak bych se "upadla na úroveň youtuberů". Sice mu nevěřím, ale ani tak ho nesleduju.
     Tenhle rozhovor se stočil jinam, než jsem chtěla, ale nevěděla jsem, jak se vrátit k Joshovi.
     "No a řekni mi něco o té Mie." navrhla jsem, ale už když jsem to řekla, došlo mi, že jsem udělala chybu.
     "Tobě se Josh líbí?"
     "Ne! Vždyť jsem s ním ani nemluvila!"
     Ale ona pozná, když se snažím něco zamaskovat. Tak jsem si řekla, že jí povím pravdu.
     "Líbí se mi, ale nic bych s ním nechtěla, ani nemohla mít." přiznám.
     "Proč myslíš, že bys s ním nemohla chodit?" nechápala Lucy.
     "Tak za a má holku, za b je to nejspíš nový kameraman a za c skoro nemám volný čas."
     "Aha, to chápu."

2 komentáře:

  1. Zase mě překvapila tvoje nápaditost. Povedená kapitola! Už se nemůžu dočkat další!!!!!! Nechceš ji vydávat vícekrát do týdne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Moc si vážím téhle podpory, ale častěji do týdne jsem se rozhodla ho nevydávat, ať je tady prostor i pro jiné články... Klárka

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS