Knižní vysvědčení XIII.

úterý 19. července 2016

Všechny zdravím!
Natka byla na dovolené a já jsem musela minulý týden vydávat většinu článků (i když to tak není, protože si je Natka předepsala). Tak jsem se rozhodla, že po měsíci a půl napíšu další Knižní vysvědčení. Recenze na tuhle knížku už vyšla, tak se o ní můžete dozvědět i něco víc. Tak hezké četní, i když v tomhle typu článků, moc čtení není. ☺ Do komentářů můžete napsat, jak byste Knižní vysvědčení vylepšili.


Jméno: P.S. Stále Tě miluju
Jméno v originálu: P.S. I Still Love You
Autor: Jenny Han
Žánr: Dívčí literatura
Série: Všem klukům, které jsem milovala
Počet stran: 304
Rok vydání v originálu: 2015
Rok vydání v Česku: 2016
Překladatel: Romana Bičíková
Místo vydání: New York
Vydavatelství v originálu: Simon & Schuster Books for Young Readers
Vydavatelství: CooBoo
Barva obalu: Bílá
Číslo publikace: 24 168
Přeloženo z: anglického originálu

Známka: 1

♫Klárka

1 komentář:

  1. Za mě zcela zbytečný článek. Toto bych psala přímo do recenze a něco z toho vynechala. Příjde mi zbytečné psát jakou barvu má obálka, když to vidím na obrázku.

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS