Recenze: Aspoň trochu normální

pondělí 29. února 2016

Anotace:

Když se Travis vrátí domu z mise v Afghánistánu, zjistí, že jeho rodiče se rozvedli, bratr mu přebral přítelkyni a ukradl auto. A navíc ho pronásledují noční můry, v nichž stále dokola vidí smrt svého nejlepšího přítele. Zdá se, že jeho život je úplně v troskách. Pak ovšem potká Harper, svou dávnou kamarádku ze střední školy, s kterou se začne prodírat minovým polem rodinných problémů i posttraumatické poruchy. A konečně se zdá, že život by mohl být aspoň trochu normální. Travis suchý humor, smysl pro čest a povinnost i schopnost věřit v životě v to dobré, z něj dělají neobyčejného a neodolatelného hrdinu. Trish Dollerová, autorka knihy Kde hvězdy stále září, se tentokrát pustila do neobyčejně aktuálního tématu. Ale z pozice mužského vypravěče se jí ho podařilo uchopit poutavě, zajímavě, ale ne pateticky. Příběh o tom, že i v sebehorší situaci nesmíme ztrácet naději a že život je vlastně krásný.


Knihu jsem si přečetla z několika důvodů. Od téhlé autorky jsem četla už jednu knihu, Kde hězdy stálé září. Pak mě zaujal obal a anotce. A jelikož je kniha tenká (nemá ani 200 stránek), jsem ji přečetla za den. 


Můj názor:
Tato kniha je takové oddechové čtení. Moc se mi líbila. Je to takový reálný příběh, vyprávěný z pohledu kluka, a to mě zaujalo.

Recenze:
Original
Travis se vrátil z mise v Afghánistánu. Sice na malou chvíli, ale i tak se vrátí navštívit svou rodinu. Jenomže, když se vrátí domů, tak jeho vztahy s rodinou nejsou jako dříve. Jeho mamka a taťka se rozvádí a  jeho mladší brácha mu přebral holku. A to i sám Travis se změnil.Často se mu zdá o jeho zesnulém kamarádovi, který mu umřel přímo v náručí. A bude zase aspoň trochu normální?

K tomu všemu potká jeho starou kamarádku ze základky Harper. Už jak ji potkal, já věděla, že mezi nimi něco bude. Postava Harper se mi taky líbyla. Je to taková nevinná dívka.

Jelikož hlavně čtu knihy z pohledu holek, tak mě tato kniha bavila, a to jen díky Travisovi. V jeho myšlenkách je spousta pocitů z mise a jeho dojmů.

Jelikož už jsem taková, i u téhle knihy jsem brečela. Prostě..to ty slova, jak to Travis popisuje, a ty jeho sny.

Obálka:
Už jsem to asi dvakrát říkala(psala), ale ta obálka se mi líbí. A i díky ní jsem si tu knihu chtěla přečíst.

Hodnocení:
Já Vám tuhle knihu doporučuji. Bude se Vám líbit. Jako mě... Kde ji koupíte nejlevněji se dozvíte na Srovname.cz

80%

♥Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS