Dívčí romány- Přečtené

sobota 20. února 2016


Další žánr knih, o kterém budu psát, je o hodně obsáhlejší. Proto jsem se rozhodla napsat ho na dvě části. Na moje přečtené a ty, které si buď chci přečíst, doporučila mi ho nějaká kamarádka nebo něco takového.Většina knížek, které jsem přečetla, jsou z téhle kategorie, takže tady asi nebudou všechny.



Začnu třeba knížkou 100 přání. Je to knížka, která mě motivovala k tomu, abych ještě zkusila psaní knížky. I když to flákám. Protože to napsala třináctiletá holka. Sice je mi ještě dvanáct, ale víte jak to myslím. Je to úžasná knížka. Víc k tomu asi neřeknu, ať je čas i na další knížky.

Například ona nezapomenutelnou Selekci, která mimochodem měla vyjít jako film. Jestli najdete odkaz, prosím dejte ho do komentářů. No takže na Selekci, Elitu a První zapomenout nesmím, tyhle knížky zbožňuju. Je to prostě jedna z nejlepších sérií, jaké jsem četla. Dneska jsem přijela z lyžáku a náš název pokoje byl Elita. Takže svoje nadšení pro tuhle sérii nemusím sdílet jenom s Natkou. Koukněte se na náš Instagram, je tam fotka karty na dveře. Poznáte, kterou myslím.


První a druhá stříbrná kniha snů je další trilogie co stojí za přečtení. Už se nemůžu dočkat na třetí díl.30. 6. 2016 je zázračné datum (Třetí stříbrná kniha snů, film Zelená jako smaragd, konec školy). Další z řady dívčích románů, které jsem přečetla a mám strašně ráda.

Naše první recenze je na Loď mezi hvězdami. Zase román. No taky je to dystopie. O téhle knížce nevím co napsat. Tak asi nenapíšu nic. Ale fotku přidám.

Trilogie Drahokamy od Kerstin Gierové. Rudá jako rubín, Modrá jako safír a Zelená jako smaragd kdyby někdo nevěděl. 30. 6. 2016 vyjde film Zelená jako smaragd a jelikož jsem si tolik užila první dva díly a viděla jsem už tolikrát ukázku k filmu, hodně moc se těším.



Všem klukům, které jsem milovala. O téhle knížce psala recenzi Natka a já bych dala asi vyšší hodnocení, ale to je jedno, je to Natčina recenze. Dostala jsem ji na Vánoce a půjčila ji už několika svojim kamarádkám a všem se líbila. Hlavně Aničce, že?

Další trilogie dívčích románů je Polibek pro Annu. Ach jo, Polibek pro Annu. Krásná, skvělá a jedna z nejromantičtějších knížek, jaké jsem četla. Přemýšlím, že si ji přečtu zase, ale ještě před tím Lola a kluk od vedle a Isla a štěstné konce. Jenže Lola a kluk od vedle nikde není a já nechci číst první a pak třetí díl. Takže si ji budu muset koupit, ale aspoň ji budu mít doma.

Máte rádi anděly? Jestli jo, tak se vám bude líbit Pád. Pokud je rádi nemáte, přečtěte si to a oblíbíte si je. Já jsem o andělech nikdy moc nepřemýšlela. Ale tahle knížka mě zaujala natolik, až jsem to nechápala. A moje spolužačky to taky nechápaly. Nikdo nikdy nepochopil a nepochopí proč mě to tak chytlo, ale je to vážně skvělá knížka a doporučuju.

Dál série Čarodějnice z Hex Hall. Tuhle sérii mi doporučila Natka a jsem moc ráda, že to udělala, protože mě hodně zaujala a je mi strašně líto, že jsou jenom tři díly. Ale každá knížka a série má svůj konec a když někdo tvrdí něco jiného, ani on tomu nemůže věřit. Na fotce je prostřední díl Démon z Hex Hall. V tom díle zjistí velkou spoustu nových nebo zatajených věcí o svém životě. Rachel Hawkinsová napsala úžasnou trilogii o čarodějnici odsouzenou na pobyt v Hecate Hall (Hex Hall) kde zjistí, že není jen obyčejná čarodějka, ale mnohem silnější démon.

Tančit ke hvězdám napsala Sarah Rubinová. Přečetla jsem ji strašně dávno, ale celkem dobře si to pamatuju. Dívka na střední škole, která nikdy nemá dost peněz, aby si mohla něco dovolit, zbožňuje tanec. Hlavně balet. Proto cvičí doma. Sice ji nikdo nenaučil žádné základní dovednosti, ale pro balet má cit a nemusí se ani učit názvy cviků. Dozví se, že v New Yorku je taneční škola a berou nové žáky. Sice se tam nedostane, ale učitel jí doporučí jinou školu v jiném oboru než je balet, ale v nově vzniklém tanečním oboru. Myslím, že tohle stačí. Jestli chcete napíšu vám recenzi.

Léto, kdy jsem zkrásněla. To byla skvělá knížka. Tahala jsem ji s sebou pořád a všude. A jo, bylo to celkem divný, když mi bylo dvanáct. No co, když vás kniha zaujme tak jako mě tahle. A to i když jsem četla i lepší knížky než tuhle. A druhý díl Bez tebe to není léto taky nebyla žádná sláva. I přesto si chci přečíst třetí díl Vždycky budeme mít léto.

Doufám, že se vám článek líbil, a že nás čte víc a víc lidí. Budu se snažit co nejdřív přidat co nejdřív recenzi na Hunger games nebo další článek.

Klárka

1 komentář:

  1. Povedený souhrn! Já se stále chystám na drahokamy od Kirsten Gier. Jsem sice spíše čtenář detektivek a thrillerů, ale jednou za čas tenhle žánr ráda prokládám nějakou slaďárnou - tenhle článek je tak pro mě skvělou inspirací. :)
    Hezký den,
    K

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS