Co si hodláme přečíst v únoru

sobota 6. února 2016


Ahojte.

Rozhodli jsme se o novou rubriku. Co si hodláme přečíst v únoru/březnu/dubnu/...
A protože je únor tak je to tu.


Natka↓


Wicca
Já tuhle knihu už mám doma, půjčenou z knihovny. Recenze určitě bude.
Je to napůl dívčí literatura a napůl fantasty.
Jsem zvědavá co z toho vyjde.










Danteho holka

Nevím jestli ji seženu, ale měla bych. Strašně moc si tu knihu chci přečíst.
Později se dočkáte recenze.









Divirgence

Klári, zpráva pro tebe: Půjčíš mi tu knihu??
Já vím že jo. Tak se od jedné z nás můžete dočkat recenze.
(jestli se o tu knihu neporveme ☻)








Klárka↓

Já jsem si v knihovně půjčila strašně hodně knížek, ale tenhle měsíc jedu na lyžák, a proto budu přidávat méně recenzí a jiných rubrik.
Hunger games: Aréna smrti

Právě teď čtu Hunger games: Aréna smrti. Už dlouho si to chci přečíst a když jsem to viděla v knihovně, tak jsem nemohla odolat. Film jsem ještě neviděla, ale hodlám se na něj podívat.







Křídla
Další knížka z knihovny je Křídla. Asi něco jako příběh o začínající víle, která se strašně vyleká, když ji začnou růst křídla.








Delirium

A poslední v tomto měsíci bude Delirium. Na tuhle se taky děsně těším. Věta, kterou bych ji popsala, je: Láska ve světě bez lásky. Vlastně je něco takového je napsané na zadní straně knížky.



Už se nemůžu dočkat na tyhle tři knížky. A doufám, že stihnu napsat tyhle recenze, a že se vám budou líbit.


Klárka a Natka

Jestli se vám tento článek líbil, můžete ho okomentovat dole v komentářích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS