Posuď knihu podle obalu II. - Selekce

úterý 23. února 2016


Dochází mi, že The Heir ještě nepřeložili do češtiny, ale asi to na mně nějak dopadlo, protože se o Selekci zajímám ještě víc než předtím (a to je co říct). A proto jsem se rozhodla napsat další trochu netradičně pojatý článek. A jo, vím, že už jsem hodně dlouho nenapsala recenzi. Právě čtu příběh na Wattpadu.


Na prvním obrázku (bude jich tu ještě moc) je obálka, která by měla vyjít u nás. Podle mně se jim opravdu povedla. Mně osobně se líbí ty jiskřičky kolem Eadlyn, dcery Americy. Těma jiskřičkama se to tak nějak odlišuje od ostatních obálek. Ale upřímně by mě zajímalo, proč má tmavě hnědé vlasy, když je America zrzka a Maxon má vlasy blond. A i to jakou roli tam budou hrát kasty, America, Maxon, Aspen a ostatní důležité osoby ze Selekce.

Na internetu těch obálek ukazují víc. Třeba ta další, kterou vidíte vpravo. Tam stojí princezna Eadlyn zády a vidíte její obličej v odrazu. Tam už ty jiskry nejsou tak zřetelně vidět.

Další z obálek, které na internetu najdete je ta vlevo. Je sice taky dost hezká, ale mě na té holce nesedí ta zelená. Asi nejsem žádná vizážistka, ale když už je tam tahle holka, nemuseli na ni navlíknout tenhle odstín zelené.

A čtvrtá obálka je ta růžová. Růžovou mám sice ráda, ale to je moc i na mně. Navíc se to ani trochu nepodobá Selekci (což by podle mně mělo když to je stejná série). Takže upřímně doufám, že to byl jen něčí vtip. Bez urážky těm co se to líbí. Ale i prěs to řeknu, že ta barva šatů je hezká.

Ještě se na chvilku vrátím k Selekci, protože jsem našla jednu obálku, trochu odlišnou od té naší. To bych asi hlasovala pro tu naši, i když ta taky ujde. Na posuďte sami.


No a když už jsem u toho předvádění obálek, tak tady přidám i ostatní díly ze Selekce a The Crown (jestli to nevíte, nejspíš posledního dílu Selekce). Ale až u dalšího dílu Posuď knihu podle obalu. Doufám, že se vám můj článek líbil a pokusím se další napsat co nejdřív.



Klárka

1 komentář:

  1. Ahoj, super článek!
    Asi si špatně četla První. Zmiňuješ tady, že tě zajímá jakou roli budou hrát kasty. Které mimochodem Maxon na konci knížky První na přání Americy zrušil. Neber to jako urážku.
    Jo a ta naše obálka je stejnak nejhezčí.

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS