Co si hodláme přečíst v dubnu

čtvrtek 31. března 2016

Je zde další díl Co si hodláme přečíst v dubnu. 


Budu toho mít méně, protože dělám přijímačky.
Číst budu jen v druhé polovině dubna. A proto budou jen dvě knihy. Tak mi odpustě. Ale recenze udělám.




Odpusť mi. Megan
 No, od téhle autorky to bude první kniha. Tak jsem zvědavá.
Půjčila jsem si tuhle knihu v knihovně a už ji mám doma. Strašně se na ní těším. Viděla jsem spoustu kladných recenzí. A já si myslím, že ta moje bude taky kladná.





Další kniha je Skleněný trůn.  Jsem zvědavá jaké to bude,  ale už se na tuhle knihu těším.  Mám ji zarezervovanou v knihovně a myslím si, že bych to brzo mohla mít na ruce...



Jo více knih nemám, ale jestli to dám s časem, tak jich přečtu víc. 






Natka♥


KLÁRKA:

A teď jsem na řadě já. Samozřejmě se budu snažit dohnat ztrátu, mezitím co se bude Natka učit na přijímačky.

První knížka na mém seznamu je Chvíle před koncem od Lauren Oliverové. Dlouho jsem na ni čekala v knihovně a teď konečně jsem ji v objevila. Moc se na ni těším.


 V mém prvním tagu mi vyšla knížka Mrazení a to je další knížka, kterou budu číst. Musím přiznat, že mě vážně zajímá jaká ta knížka bude, protože tohle jsem ještě nikdy nezkoušela. Navíc nemám nejmenší tušení, jaká ta knížka je.

A třetí knížka je Všechny malé zázraky. A už zase nevím, co napsat. Knížku napsala Jennifer Nivenová. Vyšla minulý rok v nakladatelství Yoli. Nemám ponětí  o čem to bude stejně jako u Mrazení, takže zbývá doufat. ☺





♫Klárka

2 komentáře:

  1. Hezké plány, přeji, ať Vám to vyjde a budu se těšit na recenze :) Pěkný večer :)

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS