Recenze: Rebelky

neděle 6. března 2016

Budu se snažit tuhle recenzi snažit udělat co nejdelší. A taky doufám, že jde ta zelená přečíst.


Anotace:
Že nesnášíte matematiku? Tahle rovnice se vám bude líbit: 2 holky + 3 kluci + 1 dům -rodiče = 10 věcí, které April a její přátelé udělali a které (možná) dělat neměli. Rodiče šestnáctileté April se uprostřed školního roku rozhodnou přestěhovat do jiného města, ale protože ona se rozhodně stěhovat nechce, namluví jim, že se ubytuje u kamarádky Vi a její mámy. Jenže Vi s rodiči nebydlí a holky tak mají celý dům jen pro sebe...


Můj názor:
Ono, tahle knížka... co na to říct. Byla to dobrá knížka, svým způsobem. Bylo to něco jiného, než jsem zvyklá, ale i přes to mě to na dost dlouho zabavilo.


Děj:
Šestnáctiletá April, která žije se svým tátou a jeho manželkou Penny, má plno přátel a milovaného kluka Noaha. Ale její táta jí oznámí, že se z Westportu přestěhují do Clevelandu. Ale April s tím absolutně nesouhlasí a navrhne, že by aspoň do konce  školního roku bydlela u Vi a její mamky. Ale pak se dozví, že Viina mamka bude hrát v putovním divadle Mary Poppins. Proto Vi vytvoří falešnou e-mailovou adresu své mamky, aby mohla odpovídat na maily Aprilina taťky a April vytvoří falešnou e-mailovou adresu svého táty, aby mohla odpovídat na maily Viiny mamky. Rodiče jim to dovolí, ale každý z jiného důvodu. Aprilin taťka, proto že tam bude dospělý zodpovědný dospělí. A Viina mamka, aby Vi nemusela bydlet sama. To je paradox.

10 věcí, které jsme s Vi provedly a (možná, nejspíš, rozhodně) neměly:

 1. Lhaly jsme rodičům.
 2. Hrály jsme Nikdy.
 3. Byly jsme za školou.
 4. Koupily jsme výřivku.
 5. Přišly jsme o panenství.
 6. Vyplázly jsme za tři tisícovky za jedinou donutku.
 7. Ubytovaly jsme uprchlíka.
 8. Uspořádaly jsme šílenou kalbu
 9. Zorganizovaly jsme soutěž Mr. teen universe
10. Dopustily jsme se vloupání.

První a poslední věta:
Vyletěla jsem z postele jako střela.
"Tati? Poslyš, víš co, já ti musím říct jednu takovou docela šílenou věc..."


Hodnocení:
73%

PS:
Vím, že bych měla číst Solitaire, ale mám novou knížku Lola a kluk od vedle, protože jsem se na ni těšila, ale nikde ji neměli. 



Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS