Ze života jedné slečny

pondělí 14. března 2016

Je pondělí. Začátek školy a já zase sedím u počítače a píšu článek. Moc času nemám, takže je asi dobře, protože jinak budu psát do nekonečna. Jako vždycky.


V úterý po škole jsem šla s kamarádkou Klárkou na hodinu harfy. Zkoušely jsme skladby na naše předehrávky. Které budou ve středu 16. března.
Výsledek obrázku pro knihovna

Ve středu třetí hodinu jsem zažila nejhorší tělocvik mého života. Všechny holky bolely nohy, ale i tak jsme prosily, aby nás nechala cvičit ještě hodiny. Aby jsme vynechaly dějepis, ze kterého jsem potom byla zkoušená. Naštěstí jsem to uměla, i když jsem spíš improvizovala. Po vyučování a obědě jsem šla ještě do třídy, protože jsem se přihlásila do Matematické Olympiády a moje učitelka matematiky mě, mojí kamarádce a mému spolužákovi vysvětlovala příklady (víc se nás tam nepřihlásilo). A kvůli tomu jsem nemohla do knihovny s Natkou. Což mi bylo líto.

Výsledek obrázku pro harfaČtvrtek. Jako každý všední den jsem byla ve škole. Nestalo se nic zajímavého. Po škole jsem zase jela do ZUŠ (Základní Umělacká Škola). Měla jsem hodinu flétny a cvičnou hodinu harfy. Cvičnou proto že harfu nevlastním, protože hraju prvním rokem a je to drahý nástroj. Tak tam jezdím dvakrát týdně spolu s Klárkou a ve čtvrtky i se sestrou. Ona jde na nauku a já na flétnu. Pak jdu na harfu a ona jde na flétnu. Já už nauku nemám, protože už jsem dochodila všech pět let. Po harfě jedeme domů a já si dělám úkoly.

V pátek jsme psali desetiminutovku z matiky. Byla dost lehká. Místo informatiky pátou hodinu jsem šla na zeměpisnou soutěž Riskuj ve dvojici s kamarádkou Aničkou. Stejně jako loni, to jsme tam byla taky my dvě. Vyhrály jsme první místo. Loni jsme byly druhé. Po škole jsem byla doma. A moje sestra Niki taky. Byly jsme na počítači a koukaly se na You Tube. A četla jsem ještě pořád Lola a kluk od vedle.


Po dlouhém čekání přišla sobota. To jsme šly s Natkou do kina na Alianci. Přidala se i Natčina sestra a moje mamka. A ne není to blbé, protože jí strašně zaujala Divergence, taky proto jsme se minulé pondělí koukaly na Rezistenci. Film byl ÚŽASNÝ a chystáme napsat další #Speciál. Alianci doporučuju a strašně se těším na psaní #Speciálu. Po filmu jsme šly k holkám domů, pak přišla i Niki a taťka. S Natkou jsme se domluvily na nových článcích. Prozradím třeba Colors of books. A chci se zeptat jestli schvalujete anketu Která rubrika se vám líbí nejvíc. Ukecala jsem rodiče a u holek jsem přespala. Po hodně dlouhé době.


A bohužel přišla i neděle. Ach jo. Když jsem odcházela od
Natky půjčila mi Islu a šťastné konce. O půl jedenácté jsem byla doma a učila jsem se na pondělí. Četla jsem a vymýšlela nové články.


A dneska. Žádnou písemku jsme ve škole nepsali. Nejhorší předmět dne byl pro mně dějepis, jako asi pro většinu naší třídy. Takže celkem dobrý den (na to že byla škola). Tenhle článek jsem napsala a hodně dřív než ten z minulého týdne. I proto mám lepší náladu. Ale stejně jsem unavená. Kdo by čekal, že je tak náročné přemýšlet o tom, co jste dělali během týdne, když máte tak dobrou paměť jako já. ☺

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS