Recenze: Umění předstírat

sobota 26. března 2016


Mám pro Vás novou recenzi na knihu Umění předstírat od Rachel Harisové. Knihy od této spisovatelky jsem už všechny přečetla. A tahle se mi strašně móc líbila. Tak jdeme na tu recenzi..












Anotace:
Podle kluků na fairfieldské akademii existují dva druhy holek – ty na trvalý vztah a ty na nezávazné randění a užívání si. Sedmnáctiletá Alyssa je rozhodně ten první typ – a upřímně touží to změnit. A tak zahájí svou radikální proměnu, jejímž cílem je Justin Carter, největší krasavec a lamač dívčích srdcí. A aby si ji vůbec všiml a ona se zařadila mezi oblíbené holky na randění, přemluví svého kamaráda Brandona, populárního sportovce, aby předstírali, že spolu chodí. Zprvu nevinná hra na šťastný pár postupně přerůstá v něco mnohem víc – v něco, co navždy může zničit jejich dlouholeté přátelství i Alyssinu snahu stát se někým jiným.


Můj názor:
Po dlouhé době jsem si přečetla knihu, kde se neobjevilo slovíčko smrt. Je to vyloženě jen dívčí román. Tuhle knihu si můžou přečíst i holky mladší 12 let. Je to taková kniha, která byla psána s láskou a lehkostí. A je naprosto úžasný. Tuhle knihu jsem četla 5 dnů. Když jsem tu knihu začala číst, tak mi Klárka řekla: ´Já si myslím, že to bude podobné knize Všem klukům, které jsem milovala.´ A měla pravdu. Není to ale úplně stejné. Jen v jedné maličkosti. Knihu vypráví oba hlavní hrdinové. Aly a Brandon.

Recenze:
Kniha je vlastně o proměně Aly. Je to operace Sex- appeal. Chce zapůsobit na Justina Cratera, aby s ní šel na ples absolventů. Je to jeden z nepěknějších a nejoblíbenějších kluků z fairfieldské akademie. S jejím plánem ji pomáhá Gabi a Kara. A pak i částečně její nejlepší kamarád Brandon. Ten se jí spíš tu přeměnu snaží rozmluvit. 
Později Aly přijde s návrhem, že s Brandonem budou předstírat, že spolu chodí. Ano to taky udělají a na všechni jejich spolužáci si budou myslet, že je to pravda. Později oba cítí něco jiného než pouhé předstírání zamilovaného páru. Ale vše to změní jeden jediný vynucený polibek. 
Rozejdou se. 
Operace fungovala. Aly udělala dojem na Justina, ale když ji požádal, aby s ním šla na ples, tak to odmítla. Řekla, že miluje někoho jiného.  A ten někdo jiný je Brandon.
No a je samozřejmost, že se dají dohromady. Přiznají si to navzájem. A na ples půjdou spolu.

Postavy:
Brandon a Aly
Aly před přeměnou byla holka, které si nikdo nevšímal. Neměla kluka. Jen pár kamarádů a fotky, sportovní trofeje, co vyhrála. Ale nová podoba ji sluší víc. Více kamarádů, randění, více dobrodružství.. Tady na tohle měla poslední rok. Před maturitou. A to se jí splnilo...
Brandon. Je jako každý jiný kluk. Sport, kámoši a holky. A k tomu jedna úžasná kamáradka jménem Alysson.
Vedlejší postavy jsou kamarádi nebo kamarádky Brandona a Aly: Carlos, Drew, Justin. Kara, Gabi, Lauren(ta není kamarádka).

Kniha se mi opravdu moc líbila a patří do mojí top 20. Nenapíšu první a poslední větu, protože kniha je už zařazena v regálech naší knihovny.  Bohužel... Jinak nejlepší cenu knihy zjistíte na Srovname.cz




Hodnocení:
95%

♥Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS