Recenze: Přímo do srdce

čtvrtek 3. března 2016

Přímo do srdce. Bill Condon. Jak ji ohodnotím a o čem je?↓↓


Anotace:
Skončila škola, a to nejen na dva měsíce prázdnin, ale navždy. Tiffany a Kayla jsou volné, což je přesně to, po čem vždycky toužily. Ovšem teď je i po létě, a to znamená, že je čekají těžká životní rozhodnutí. Tiffany doufá, že její dobrovolná práce v místních novinách povede k něčemu více, ale její šéf se jí chystá dát tvrdou lekci o tom, jak se nestát sentimentálním reportérem jako on. Rodiče Tiffany nikdy nepoznala a doma se kupí problémy s jejím nemocným dědečkem. A do všeho se objeví Davey. Hraje ragby, ale taky cituje zpaměti Trumana Capoteho, a je první kluk, který ji touží opravdu poznat a porozumět její citlivé duši. Tiff je nesmírně chytrá a racionální a zřídka podlehne svým emocím, ale v jednom krátkém týdnu zjistí, že slova ne vždy dokážou vyjádřit všechny věci ukryté hluboko v srdci. 

Můj názor:
 V naší knihovně to bylo označené jako dívčí román. A podle mého názoru to vůbec takové nebylo. A protože jsem četla poslední dobou hodně knih kde jsou pohřby nebo někdo umřel, tak i tahle kniha není vyjímkou. A kniha jinak byla dobrá, ale ne podle mých představ. A díky krátkým kapitolám jsem tu knihu přečetla rychle.

Recenze:
Tiff skončí škola(úplně) a začne chodit na praxe v novinách. 
Hned začátek knihy začal v knihovně, kde se potkala s klukem jménem Davey. Myslela jsem si, že mezi něma něco bude. Ale pak se z toho vyklubala, jen malá pusinka na rozloučenou... Nevím no, už podle obalu jsem čekala víc.(Nesuď knihu podle obalu- tady se mi to hodí ☻) 
No uvidí se jen párkrát. Na této knize se mi líbí jejich mezilidské vztahy.

Obálka:
Je pěkná a na první pohled jsem čekala nějakou romanťárnu.
A možná jste si všimli, že je na ní stejný motiv jako na knize Danteho holka nebo Prožila jsem něco neuvěřitelného. 

První a poslední věta:
Nic se nevyrovná tomu, když se člověk ponoří do knihy a uzavře se před světem.
Rozběhnu se.


"Jestli nemůžeš sehnat kluka, sežeň si knihu."

Hodnocení:
Moje hodnocení nebude na vrcholu mých hodnocení. Pokud scháníte knihu, nejlepší cenu se dozvíte na Srovname.cz
62%

♥Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS