Recenze: Překroč svůj stín

úterý 8. března 2016

Ahoj. Je tu nová recenze na tuhle →
úžasnou knihu. Snad se Vám tato recenze bude líbit.


Můj názor:
Čekala jsem úplně jiný styl děje této knihy. Ale to co je v té knize napsáno, je napsáno taž, že nechcete knihu odložit z ruky a pokračovat ve čtení. Ale ke konci už mě to přesávalo bavit a bylo to vše moc zdlouhavé. Ale dočetla jsem to, protože jsem chtěla vědět jak to skončí. 
No a kniha je z pohledu holky i kluka (Echo a Noaha)

Děj:
Ona je ráda kreslí.
On rád bere drogy.
Ona se snaží smířit s úmrtím bratra a odchodu matky.
On žije v pěstounské péči.
Oba chodí ke školní terapeutce.
A oba se do sebe zamilují.
Já si myslím že tím jsem prozradila dost. Ale to stále není všechno. Podle anotace jsem zjistila, že to nebude jen romantická kniha. Jak to říct...je tam i záhada, které se řeší celý děj knihy a postupně zjišťujete minulost hrdinů. A na konci se vše dozvíte.

"Všichni jsme takhle začali - já, Aires, Noah, Lila, Isaiah, a dokonce i Beth - malé uzlíčky radosti. V jednu chvíli nás někdo držel v náruči a miloval, ale někde po cestě se to celé podělalo."

Noah a Echo mě nezaujali jako ostatní hrdinové knih a nebudu si je pamatovat na vždy.
Echo- . Kdysi byla oblíbenkyně na škole se spoustou kamarádek a skvělým přítelem. A kvůli jedné příšerné noci (ona neví co se stalo) o to přišla(teda ne úplně o vše) Jinak je to holka se zrzavými vlasy. Ráda kreslí. Chce se vidět se svou matkou, ale otec ji to zakazuje (nebo i soudní příkaz). Chodí ke školní terapeutce, aby zjistila, co se ji stalo. 
Noah-Kdysi hrál basketbal a pomáhal rodičům s charitativní činností. Ale při shoření chaty, ztratil oba rodiče a zůstali mu jen dva mladší bratři. Ale všichni bydlí někde jinde. V pěstounské péči. Noah ale chce své bratry zpět, takže si naplánoval, že po maturitě je adoptuje a bude se o ně starat. Ale nakonec zjistí, že tam kde jsou v současné době, se jim bydlí lépe, něž kdyby měli bydlet s ním.


Obálka: 
Knihu jsem si půjčila podle obálky, ale samozřejmě jsem ji měla vyhlídnutou už dříve. Ale pravda je, že se mi líbí více obálka v originálu. Není tam moc velký rozdíl, ale podle mě je pěknější.
Zde vidíte série Pushing the limits.↓

První a poslední věta:
"Můj otec je autoritativní fanatik, macechu nenávidím, brácha mi umřel a máma je... ehm, problémová."
"Jo, a budu řídit."

Jestli jste tuhle knihu ještě nečetli, tak ji doporučuji. Kde ji seženete za nejlepší cenu se dozvíte na Srovname.cz


Hodnocení:
80%
♥Natka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS