Co kdyby..

středa 22. června 2016

Ahoj!
Mám pro Vás další článek Co kdyby..
Když jsem byla na Klárčiném mobilu koukla jsem si ji do poznámek a našla jsem tam název Co kdyby.. Měla tam něco napsané a já to nechápala. Tak jsem se jí zeptala co to je, a ona mi řekla, že je to jedno Co kdyby pro mě. Tak jsem ráda, že jsem ji v tom mobilu šmejdila. O jaké Co kdyby šlo se dozvíte za 
chvilku. 
Dnešní Co kdyby bude trošku delší. Protože dnešní otázka zní..
Co kdyby se potkaly hlavní hrdinky z knih. 
Tohle se mi strašně líbí. Klárka mi teda sepsala několik hrdinek, které sem mám dát. Takže je to America, Tris, Lara Jean, Liv, Gwendolyn
America je ze Selekce. Ale to asi všichni víte. Žije v budoucnosti. A přihlásila se do Selekce. 
Tris je z Divergence. Je divergentní. Je neohrožená. Žije ve zničeném Chicagu. 
Lara Jean je z knihy Všem klukům, které jsem milovala. Žije v přítomnosti.☺
Gwendolyn je z knihy Rudá jako rubín. Je rubín. Cestuje do minulosti. 
Liv je z knihy První stříbrná kniha snů. Vidí ostatním lidem do snů.

Skoro každá má nějaké schopnosti. Teď teda povídka co by se stalo, kdyby se potkaly

Gwendolyn by je mohla vzít do doby 14. století. Tam by se třeba mohla America kouknout, jak to vypadalo kdysi. I když třeba nevím, jak by se potkaly. To by se museli dožít stejného věku. Je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá. 

Lara Jean by se potkala s Liv ve snu. Tam by potkala Henryho a zamilovala by se do něho. Liv by samozřejmě žárlila. 
Lara by nakonec napsala milostný dopis, který Liv uvidí, jak ho píše a ukázala by ho Henrymu. 

Jediná možnost u Americy a Tris je to, že obě dvě žijí v minulosti. Dejme tomu, že Tris žije v Americe (jakože státu ☺) a America (jakože princezna ☺) v Evropě. Každá společnost je jiná. Když jede America s Maxonem do Ameriky, tak nevědí, co je čeká. Nemají totiž počítač. Tam hned po vystoupení narazí na Tris, která je ochotná jim najít vhodné ubytovaní. U nich doma. U Odevzdaných. 

Gwendolyn jde ke stroji času a tam uvidí Laru. Myslí si, že je to nějaký omyl, ale řeknou ji, že Lara chce do minulosti a chce se do někoho zamilovat, aby mohla napsat milostný dopis. (Další blbost)
Jsou však ve sklepě, kde je i Gideon a do něho se zamiluje. Další průšvih. 

Já už dál nevím. Teď ještě zbývá jedno jediné. Všechny dohromady.↓↓

Liv má klidný spánek. Když v tom se najednou ozývají zvuky. Jsou z její chodby. Jde se teda kouknout, co se to děje. Tam uvidí červené světlo. Rubín. Gwen cestuje do minulosti. A s ní ještě někdo. Zmizí. Uslyší podivný zvuk. Výkřik. Pistole. Běží, protože má strach o Henryho. Šok. Liv spatří něco nepochopitelného. Henry se líbá s Larou Jean. To není možné. Chvíli se na ně kouká a pak zmizí. Nemůže to vydržet. Běží za roh, aby si oddechla. Tam však je kouř. Na zemi leží obrovská puška. Neváhá a vezme si ji. Tam na ní vyskočí Tris s Tobiasem a začnou ji ukazovat. Jde za nimi. Puf. Najednou se vynoří z dýmu a kouře Gwendolyn s Americou. America je celá zašpiněná. Gwendolyn je v pořádku. Tris začne střílet. Ze strachu. Po Americe a Gwen. America to schytá do ruky. Jen malé postřelení. Gwen ji vezme a běží spolu pryč. Najednou se z rohu vynoří Gideon, Henry a Maxon. Všichni na sebe nechápavě kouknou. Chvíli trvá, než zmizí kouř. Pak se každý vydá do svých snů zpátky. 

Říkám si, "proč píšu takový příběh?" Měla jsem napsat jen toto:
Co by se stalo. Něco, co se nikdy nestane. Něco nepochopitelného. Něco, co se vyřeší. Něco, divného. 
Moje věty a celkový ten děj je takový moc složitý. Jestli jste nečetli nějakou z knih, tak to nemůžete pochopit. No, možná jo. Ať zase nekecám. Proč jsem napsala zase?? 

No, to by bylo z dnešního dílu všechno. Říkám, je to divné. Klárka mi dala docela zabrat. 


Měli by jste  nějaký jiný příběh? 
Určitě se o něho podělte.

Mějte se hezky a užívejte si posledních školních dnů.

Teda, užívejte?? To fakt, NATY?


Natka♥

2 komentáře:

  1. Zrovna America a Tris jsou dvě hrdinky, které bych potkat vážně nechtěla! Nebo bych jim musela dát pár facek :D
    A zbylé bohužel neznám :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Já bych se nemohla zase setkat s jinými knižními hrdinkami, protože bych jim musela dát pár facek taky :D
    Natka♥

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS