Emoji Tag- Natka

úterý 7. června 2016

Ahoj!

Je tu po dlouhé době opět Tag. Klárka mi ukázala na blogu Books are my life tento tag a mě se moc líbil. I Klárce. Takže jsem se rozhodla, že napíšu tento tag. Klárka ho přidá hned den po mě.
Ještě zbývá vysvětlit, co tento tag znamená. Jde o tag s emoji smajlíky. K určitému smajlíku dám knihu, která se k němu hodí.
Tak jde se na to.

#1
Tohoto smajlíka bych přiřadila ke knize, které byla hodně líbací. Nevím jestli to chápete, ale je to kniha, ve které se hodně líbalo a byla založena na lásce. U mě je to kniha První. Nevím, napadlo mě, že je to ze série Selekce nejvíce líbací kniha☺

#2

Tento smajlík bude přiřazen ke knize, do které jsem se zamilovala. Kniha, které byla tak úžasná, neexistuje. Mám jich více. Ne jen jednu. Takže jsou to tyto knih: Hledání Aljašky, Divergence, Modrá jako safír. Autory nebudu uvádět. Zkrátka tyto knihy získali mé srdce.

#3
Tento je asi jasný. Pláč. Kniha u které jsem brečela jako malé dítě. Kniha je jednoznačná. Alespoň u mě. Hvězdy nám nepřály. Knihu napsal John Green a řeknu Vám, že je to kniha, která bude navždy u tohoto smajlíka. Aspoň doufám. 

#4
Když jsem si tohoto smajlíka stahovala do počítače, pojmenovala jsem ho pláčosmích. Teď teda nevím, jakou knihu k tomu mám přiřadit. Ale já si myslím, že to bude smajlík vtipný. Kniha, která byla tak vtipná jako tento smajlík je. Všem klukům, které jsem milovala. Knihu napsala Jenny Han, a u ní jsem se hodně nasmála. 

#5
Tohoto smajlíka jsem pochopila tak, že je v pohodě. Takže sem přidám knihu, která byla oddechová, nebyla moc složitá na přemýšlení. Opět jich mám více. No jen dvě. První je Danteho holka od spisovatelky Cortney Coleové, a ta druhá je Čemu jsem věřila. Když jsem si teďka zapřemýšlela nad touto knihou, došlo mi, že jsem ji mohla zařadit i k líbácí. Ale to je jedno.

#6
Tento je taký jasný. Překvápko. Kniha, u které jsem si myslela, že by mohla mít jiný děj, než má. Je to kniha Kečupová mračna. To je jasné. Název a celkový děj, byl něco jiného než jsem čekala.

#7
K tomu smajlíku bych přiřadila knihu, která neměla smysl. Jsem si řekla Cože? a skončila jsem se čtením. Zklamala mě kniha Líbali jsme se. Byla to blbost (aspoň pro mě). Takže Cože??

#8
Tento smajlík je takový nějaký. Má strach. Bojí se. Kniha, u které jsem měla takové pocity je.. V šedých tónech. U téhle knihy jsme byla pořád napnutá a bála jsem se o lidi v knize. Prostě jsem se bála.

#9
Tohoto smajlíka jsem při stahování pojmenovala What? Takhle bych pojmenovala i jednu jedinou knihu. Anna-krok za krokem do nového života. U téhle knihy jsem očekávala víc, a byla taková celkově divná. 

#10

A poslední. Konečně. Tento je takový šílený. Šílená kniha. Tak to je trošku těžší, protože si na takovou nevzpomínám. A jó. Už vím. Je to kniha, kterou napsal Bill Condon. Přímo do srdce. Někomu to jako šílená kniha nepřijde, ale mě jo. 

To by bylo vše z dnešního dílu. Dílu? No to je jedno. Tak se mějte pěkně. 

Líbil se Vám tento Tag?
Máte nějaké podobné úsudky jako já?

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS