Mé oblíbené knižní blogy-Natka

pátek 3. června 2016

Ahoj.

Zdravím Vás u nového článku. Tento článek je trošku jiný, ale chtěla bych Vám ukázat, které knižní blogy ráda projíždím a čtu si jejich články. Možná, když se kouknete na tento celý článek, najdete tam i svůj blog.

U určitých blogů budu psát co na nich mám ráda, a takové to celkové hodnocení.

Jako první blog jsou Knihomolky. Tento blog mi ukázala Klárka, když jsme minulý rok v létě začali číst. Číst jsem začali díky knižní výzvě, která byla právě na tomto blogu. A díky tomuto blogu jsem začala číst, a později si udělala i blog. Který navrhla Klárka.

Na tomto blogu se mi líbí vzhled. Původně byl hezčí, než když je v nynější podobě. Strašně moc mě mrzí, že teď se vydavájí recenze tak jednou do měsíce. Ale já autorku blogu, chápu. Škola. 

Další blog, který je členem našeho blogu je BookTalk. Na tomhle blogu se mi moc líbí vzhled. Není moc přeplácaný, líbí se mi recenze. I když jsou to knihy, které já na čtecím seznamu nemám, tak si ráda přečtu její názor. Autorka vydává články pravidelně.


A cup of book. Takhle se jmenuje můj oblíbený knižní blog. Opět se mi líbí vzhled, recenze. Tento blog má 2014 pravidelných čtenářů. A to ji teda závidím, protože náš blog toho nikdy nedosáhne. Autorka píše pěkné, dlouhé recenze na knihy. 


Další a můj hodně onlíbený blog je Books are my life. Tento blog se mi strašně moc líbí vzhledově. Pozadá, které má na blogu, jsme s Klárkou taky kdysi měli. Články jsou vydávány pracidelně. 


Svět nadpřirozena. Knižní blog, který jako jediný tady zmíněný není psán na Blogger. Je moc hezké jak na hlavní stránce je prezentace obrázků s citáty. Tohle se mi strašně líbí, a díky tady tomto vynálezu si tento blog získal moje srdce. Autorka spolupracuje se strašně moc firmama, a to my asi nikdy s nikým spolupracovat nebudeme. Jo, možná ale až později. 


Další je Wallet of infinity. Na tento blog jsem narazila náhodou, když jsem si hledala knihu Kdybychom se neviděli. Pak jsem projela její blog a bylo. Vzhled je takový tmavý. Já osobně bych si takovou barvu nevybrala, ale celou barvu obohacuje pozadí.


Deny el infian. Tak to je další u mě, sice méně, ale i tak sledovaný blog. Co se mi na něm líbí? Vzhled, hlavička stránky, recenze, ale i jiné články. Blog je přehledný. 


Další, Rainbow Bookshelf, je taky dobrý knižní blog. Já už nevím co mám psát, takže napíšu zase to samé. Pěkný vzhled, dobré recenze. Nejsou ani dlouhé, ani krátké, takže..good. 


U minoženšťanky. Blog se mi líbí vzhledem. Má ho podobný jako blog Kaths world of book. Takový opěkt jednoduchý. Už prostě nemám slov..☺


A poslední je blog ze Slovenska, který se jmenuje Knižné maniačky. Blog má pěkné recenze, strašně ráda je čtu, možná i pro to, že jsou napsány v jiném jazyce než je čeština. Opět vzhled moc hezký.




Tak to by byly moje oblíbené blogy.

Našli jste se tu?
 Líbil se Vám dnešní článek?

Mějte se hezky a užijte si víkend na plno, snad bez deště. Příští pátek je článek opět ode mě, takže asi tušíte jaký..Ze života knihomola..


Natka♥

5 komentářů:

  1. Ty jsi zlatá, děkuji za přízeň :) Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za zhodnocení vzhledu! Já vím, že tmavá je ošemetná barva a v brzké době stejně plánuji nějakou změnu :)
    Každopádně musím říct, že tvůj blog si mě také okamžitě získal! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se na tvůj nový vzhled těším. A jsem ráda, že se ti náš blog líbí..Natka♥

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS