Rozhovor 2- Natka

středa 29. června 2016

Ahojte všichni!

Dnešní článek bude opět rozhovor. Když Klárka zveřejnila její třetí rozhovor, tak jsem si uvědomila, že jsem pěkně  pozadu. A to, že Klárka teď nevydává články, má i svůj důvod. Nějak nestíhá. Takže se o víkendu můžete těšit na její článek. Ale s Kikou jsem opět udělala rozhovor. Náš poslední. Tento rozhovor bude o jedné knize. Kniha se jmenuje Modrá jako safír, ale padnou otázky i na knihu Hvězdy nám nepřály. 


Kika: Ahoj. Tak já se rovnou vrhnu na první otázku, jo? Kterou knihu máš ze všeho nejraději?
Natka: Já jich mám víc. Ale opravdu nej je Modrá jako safír. To mám napsané i v TOP 10 a myslím si, že tam na to první místo patří. 
Kika: Tuhle knihu jsem sice nečetla, ale někdy bych chtěla. Je tato kniha zfilmovaná?
Natka: Ano, je. Když jsem přečetla první díl této série, tak jsem o tom neměla ani páru. Ale jsem ráda, že jsem to našla. S Klárkou jsme ten film viděli asi 5 krát, takže tak.
Kika: ☺☺ A co na ten film říkáš. Líbil se ti?
Natka: Když jsem ho viděla 5 krát, tak se mi líbit musel.
Kika: To je fakt. Teď je na řadě otázka, kterou ti pokládat nemusím, protože já na ni znám odpověď. Ale někteří čtenáři ne. Takže, kdo je hlavní hrdinkou?
Natka: Gwendolyn Shepherdová. Jo, o té jsem ti už básnila hodně krát.
Kika: A co se ti na ní líbí?
Natka: No, asi to, že umí cestovat v čase do minulosti. Pak ji závidím kluka, kterého si ulovila. ☺☺
Kika: Jo, cestování v čase bych taky chtěla zkusit. Ale, Gideon, jak už vím, je podle tebe jaký. 
Natka: Podle mě je to velký fešák. ☺ A taky sympaťák.
Kika: A zamilovala sis i nějakého jiného knižního hrdinu?
Natka: No jasně. Je jich hodně. Jeden z mála je Josh od Isly. Pak princ Maxon a kluk, který se mi taky zamlouvá je Augustus z knihy Hvězdy nám nepřály.
Kika: Hvězdy nám nepřály je úžasná kniha. Co se ti na ní líbí?
Natka: Celkový příběh. Samozřejmě se mi líbí hrdinka. To vše, jak to zvládá s tou rakovinou a to, jak je odvážná. Prostě se mi na té knize líbí všechno.
Kika: Jo, mě se ta kniha taky líbila. Brečela jsi u této knihy?
Natka: To je otázka. Samozřejmě že Ano.
Kika: Která hrdinka se ti zamlouvá více? Hazel a nebo Gwendolyn?

Natka: To jsi mi dala záludnou otázku, protože na ní neexistuje odpověď. Obě dvě se mi zamlouvaly stejně. 
Kika: Aha. Tak to je dobře☺☺☺. Tak to by bylo z rozhovoru vše. Díky moc.. za všechno ♥
Natka: Já ti taky děkuju. Za náš poslední rozhovor :((

Snad se Vám můj rozhovor líbil. 

Kiko, tímto bych ti chtěla poděkovat, že mě podporuješ v psaní článku na blog. Mám tě ráda ♥♥♥♥


Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS