Co kdyby...

středa 20. dubna 2016

Je středa. A já se pro Vás rozhodla pro nový článek Co kdyby..
Jen jsem chtěla zmínit, že tyto články nebudou příliš dlouhé, protože prostě jen odpovídám na otázku.
Pro dnešek jsem si vybrala otázku, která by napadla asi každého. 
Co kdyby..jsi mohla strávit den se svou oblíbenou knižní hrdinkou. 


No tak to je teda záludná otázka. Musím popřemýšlet jakou knihu si vyberu, díky hlavní hrdince...hmmm... Po pravdě. Dělala jsem ´ententíky´ ze tří knih, které jsem četla letos. A zvítězila Isla Martinová. Stašně moc bych se s ní a s Joshem chtěla setkat, strávit den v Paříži a na SOAP. Bylo by to skvělé. 

Děkuji za shlédnutí..
Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS