Ze života knihomola │Volno před přijímačkama a stresy│

pátek 22. dubna 2016

Páni. Zase pátek. Po 21 dnech je tu další díl Ze života knihomola. Asi tušíte proč jsem vynechala dva pátky. Učila jsem se na přijímačky. A dneska jsem se dozvěděla výsledky, ale to až na konci.
Chtěla bych shrnout celkově ty 3 týdny. Já bych vlastně psala o ničem. Bylo jen pár takových zajímavějších dní.

Tak hned po posledním článku, tedy v sobotu 2.4 jela na ČT 1 Česká Miss. Já se na tuhle událost těším celý rok. Proč? Já nevím. Jako malá jsem říkala, že budu modelka a začala jsem na to koukat. Strašně mě to baví. Ale letos to byla nuda. Měli tam často reklamy. Minulé ročníky byly lepší. Ale jsem strašně ráda za ty, co vyhrály. Všechny tři jsou pěkné. Srandovní část večera po předávání korunky pro Miss World. Spadla ji korunka. Teda, kdyby se to stalo mně, tak bych se tam asi rozbrečela. ☻
No pak následující týden se nestalo nic moc zajímavého. Přijímačky se blížily. Já už jsem jen odpočítávala dny a hodiny. A tyhle fotky naznačujou, že jsem se opravdu učila. A těch papírku na stěně ještě přibylo. O hodně..
Najednou nastalo pondělí 11.4. Jen 4 dny. Ve škole za tento týden jsem sice byla jen dvakrát. Nemůžu ale říct, že to byl pohodový týden. Pondělí bylo prostě pondělí. Úterý jsme měli zkrácené vyučování do 10:45. Takže jsem byla poměrně brzo doma. Ale zase jsem se učila. Ve středu jsem šla do školy. A pak v 16:45 mě čekal klavír. Zrušila jsem si ho totiž ve čtvrtek. No a čtvrtek jsem byla doma. Takové psychické připravování na přijímačky. Takže jsem si něco málo prolétla a pak jsem byla celý den na PC. Taková pohoda. Ale přišel pátek. Den přijímaček. Na ten jsem se těšila i netěšila.
V 8:00 jsem byla na gymplu. Měla jsem tam být dříve, jenže my jsme na půlku cesty chytli 2 traktory. Takže jsme jeli 10 km/h. No a v autobuse jsem stresovala, že to nestihneme. No ale nakonec to bylo v pohodě. V 9:35 jsem psala ten test na matiku. Já dostanu tak 10 bodů. Něco jsem dala a něco jsem vůbec nepochopila. No hrůza. A v 10:25 jsem začala psát test do češtiny. Ten jsem asi zvládla. Mám z toho takové smíšené pocity. A když jsem jela domů, tak jsem se stresovala. Ale proč? No komu by se chtělo čekat týden na výsledky. Teď mě buď vezmou nebo ne. To mi lítalo v hlavě. 20:15 Prima Love- Titanic. Na ten jsem se těšila. Koukala jsem až do konce a samozřejmě jsem brečela. Vlastně jsem šla 

spát v 00:15. Kdo neví, tak Titanic je můj NEJOBLÍBENĚJŠÍ film. Nic na něho nemá. Už jsem ho viděla po čtvrté, ale pořád je to, jako by to bylo poprvé.

V sobotu mě probudila moje nejotravnější ségra. A já samozřejmě byla unavená a už jsem neusla. A já mám alergii a beru tabletky a když si v tomto období nevezmu, tak mi natečou oči. A mě samozřejmě natekly. A zároveň jsem byla unavená. Takže dobrý no. V neděli byl takový příjemný slunečný den.
A konečně se dostáváme k tomuto týdnu.
V pondělí jsem zase měla odpolední vyučování. V češtině jsem asi udělala rekord nadpisů. Jeden jediný nadpis se mi vlezl na půlku stránky velkého sešitu ☻
Úterý bylo v pohodě. Jeden test. A pak zase domů. A zrovna v úterý jsem dočetla knihu Odpusť mi. Megan. Recenze vyšla včera.
Středa. To jsem se učila jen 2 hodiny, protože jsme šli na kulturu. Planeta Země 3000- Filipíny. Bylo to opravdu zajímavé a poučné.
Ve čtvrtek to bylo velice zajímavé. Každou přestávku jsem šli do počítačové učebny, protože Cermat měl zveřejnit přijímačky, které jsme psali. (Příklady i se správných řešením. No jen si to zkuste, jaké jsme to měli těžké..) A my jsme si chtěli spočítat body. No já si to vše nezapamatovala, takže jsem si typla, že budu mít tak 15 bodů. No a odpoledne jsem měla klavír.
A nastal pátek. To jsem s Kikou pomáhala 1.A na Dni Země + takový bonus. Vyhlášení přijímaček. Spíše důležitější byly ty přijímačky. S prvňáčky to bylo v pohodě. Ale hned ráno naše třída strhla řeč kolikátý kdo byl. Já si podala přihlášku na dva gymly u mě ve městě. Jeden(na ten co jsem chtěla víc) jsem nezvládla. Jsem 26 pod čarou. 30 brali. Takže nemám šanci. Ale na druhý(ten jako druhou možnost) jsem se dostala. Jsem 55/60. No hlavně že tam jsem. Mám z toho strašnou radost. 
Můj počet bodů za matematiku je 17(no hrůza, někdo měl nejvíce 47/50) a z češtiny 27. Ok moc jsem to nezvládla. Ale jsem tam. Já jsem tak nadčená, že bych o tomhle mohla psát celý den..
A pak jsem si s Kikou zašla do knihovny. Fotka, co jsem si půjčila, je na Instagramu.


Co já a knihy?
Právě čtu Rezistenci. Recenze vyjde od Klárky. Ale že by to bylo v nejbližší době, tomu moc nevěřím ☻
Možná jste si na Instagramu všimli, že jsem začala číst knihu Skleněný trůn. Já jsem si myslela, že to bude báječná kniha. Já se před přijímačkama sekla na 8 kapitole a už se mi to nechce číst. Na mě je to až moc smyšlený příběh. Snad jsem někoho neurazila, ale mě ta kniha prostě nesedla. Takže neočekávejte ode mě recenzi.


Tak to bylo tak asi vše. Já doufám, že jsem Vás moc neučetla, protože dneska toho bylo opravdu hodně. Užijte si víkend.. Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS