Dívčí romány- Nepřečtené

sobota 2. dubna 2016

Jak jsem už psala u Dívčích románů- Přečtených, na způsob tohohle žánru je strašně hodně knížek, a protože minule jsem psala přečtené, tak dneska budu psát nepřečtené. Tentokrát jsem to omezila na deset knížek. Užijte si článek a já doufám, že se jím i nějak inspirujete.



Jako první je tady knížka Dopisy na konec světa, v originálu Love Letters to the Dead. Knížka je o Laurel. A mně právě došlo, že když jsem tu knížku nepřečetla, nemám k ní co říct. Ale vím, že podle Databáze knih má 83% a hodnotilo 81 lidí. To je dobré ne?

Druhá knížka z tohohle seznamu je Fangirl od Rainbow Rowellové. Hlavní hrdinkou této knihy je Cath a asi i její dvojče Wren. Na Databázi knih má hodnocení 86%  hodnotilo 353 lidí.

Od stejné autorky, Rainbow Rowellové, znám ještě knížku Eleanor & Park. Tuhle knížku si chci taky přečíst, protože to bude taková neobvyklá knížka. Ale Natka si ji přečte dřív, takže recenzi bude psát ona. Asi.

Dále mám na svém seznamu Kdybychom se neviděli. Natka už ji má přečtenou a já ji mám doma půjčenou z knihovny. Už se na ni těším a budu ji muset přečíst co nejdřív, protože když Natce řeknu ať mi o nějaké knížce neříká, vždycky se něco dozvím.

Pátá knížka je Espressologie. O téhle knížce jsem se dozvěděla pomocí CooBoo. Ale ještě nevím, kde ji seženu. Natsala ji Kristina Springerová a hodnocení z Databáze knih je jenom 71%, ale i tak mě zajím co to bude za knížku.

Taky se chystám číst Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. To je hodně známá knížka a samozřejmě taky zfilmovaná. Natka ji dostala k Vánocům, takže na ni nemusím čekat v knihovně. Ale i tak jsem si ji ještě nepůjčila.

Šepotání od Anity Grace Howardové. Knížku, kterou jsem dostala k narozeninám. Skoro před rokem, ale problém je v tom, že když si ji chci přečíst, zrovna jsem ji někomu půjčila, a když mám nové knížky z knihovny ten člověk mi ji zrovna vrátí. A taky v tom, že má 416 stran. Hodnocení Databáze knih: 82%

V tomto článku osmá kniha je Vždycky budeme mít léto. Autorka je Jenny Hanová. A to je poslední knížka, kterou jsem od ní ještě nepřečetla. Teda dokud nevyjde P.S. Stále Tě miluju. Potom budou dvě. Ale chystám se číst obě.

Dál bych tady napsala i druhý díl knihy Pád, Muka. Tuhle knížku jsem měla rozečtenou, ale začátek mě moc nezajímal, tak jsem začala číst něco jiného. I tak chci Muka přečíst.

A poslední knížka, kterou sem dám bude ještě nepřeložená Dcera. Všichni fanoušci Selekci stoprocentně ví, že už se překládá čtvrtý díl. A já už se děsně těším, až si přečtu o Američině dceři Eadlyn.


Vážně mě bavilo psát tenhle článek. A chci brzy nepsat další na tenhle způsob.


♫Klárka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS