Otázka???

pátek 15. dubna 2016

Ahoj! Dneska jsem měla napsat Posuď knihu podle obalu, ale upřímně. Poslední dobou nemám moc čau psát. Je další čtvrtletí a já se musím učit na velké písemky. A na Posuď knihu podle obalu je třeba více času. No, takže ten článek nestíhám napsat, ale protože jsem článek napsat chtěla mám tohle.


O tom, že chci o prázdninách začít psát nějakou knížku už víte, ale ani vy ani já ještě nevíme, jaký příběh to bude. Mám pár věcí, které bych k tomu chtěla poznamenat.

Já bych byla pro něco mezi romantickým příběhem a fantasy, ale problém je, že existuje tolik knížek na tenhle způsob a je strašně těžké vymyslet něco originálního, co by bylo něco, co by zaujalo.

Řeknu to narovinu, detektivka to nebude. To by pro mně byl velký problém, ale vážně obrovský. Detektivky mi nejsou moc blízké. Moc je nečtu, ale vím o nich dost, ale tohle by mně nebavilo psát a tím by to ztratilo svoje kouzlo.

Ale mám ještě jeden návrh. Zatím jsem ho moc nepromyslela, ale co kdybych psala knížku s podnětem jiných knížek. Třeba Selekce, Hunger games nebo třeba Všem klukům, které jsem milovala. Nevím jak bych to zvládla, ale ještě něco vymyslím. No a prozatím o tom nikdo neví, vůbec nikomu jsem to zatím neřekla. Napsala jsem to až teď vám, jestli už to někdo vymyslel a napsal přede mnou stoprocentně to napište do komentářů, protože nechci nic kopírovat.

A to je asi všechno z mých nápadů. Žánr, který byste si přáli napište do komentáře, budu postupně připravovat příběh, ale zveřejnuju až o prázdninách. Snad nevadilo, že jsem udělala takový spíš "info" článek.

♫Klárka

1 komentář:

  1. Souhlasím s fantasty a romantick ým příběhem. Fantasty je u mě TOP! Zkus vzít z každé knížky něco a vymyslet si spoustu věcí co se normálně nedá. Lítat, číst myšlenky, cestovat v čase... A taky něco úplně nového. Už se těším

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS