Ze života jedné slečny

pondělí 4. dubna 2016

Ahoj!
I když je venku 25 stupňů a mohla bych si třeba číst na lehátku, tak já sedím u počítače a píšu svoje Ze života jedné slečny, abych vás informovala o svém týdnu. ☺


V úterý k nám přijel Lukáš Hejlík. Protože on má takový svůj program Listování. Ten je určen k tomu, aby hlavně žáci Základních škol, začali více číst. U nás četl knihu Život k sežrání. Kdo to četl, tak určitě napište dolů do komentářů, jak se vám tak knížka líbila, protože si ji chci určitě přečíst. Byla jsem na harfě, ale kamarádka, která jezdí se mnou a vozí nás její taťka, byla nemocná a vezla mně moje mamka.
Takže jsem měla harfu sama.

Po úterý přišla středa (pro ty kdo neví). Ve škole to bylo jako to ve škole bývá. Únavné a zdlouhavé. Po škole jsme si byli, Niki a já, zařídit nové pasy, protože o letních prázdninách pojedeme do Rakouska.

Ve čtvrtek mě ve škole bolelo v krku... Ve Fyzice jsme měli skupinovou práci ve čtyřech a skupiny se losovaly. A já měla opravdu velké štěstí, protože jsem skončila ve skupině se třema klukama. A aby to nebylo málo tak ti tři kluci byli všichni celkem neschopní. ☺ Po vyučování jsem byla na flétně a harfě. A hrálo se mi dost špatně, když mě bolelo v krku.


No a když mě ve čtvrtek tak nesnesitelně, ale vážně nesnesitelně bolelo v krku. V pátek jsem do školy nešla. Tak jsem celé dopoledne ležela. Odpoledne jsem byla sice celkem mimo, ale přijela na návštěvu babička, tak jsem si s ní povídala do té doby, až přijela mamka a s babičkou se začala bavit ona. Což znamená, že jsem si svůj apríl proležela v posteli.

V sobotu dopoledne jsem si četla, ale výjimečně mě to tolik nebavilo, tak jsem šla na internet a hledala inspiraci na články. Odpoledne k nám přišly Natka s její ségrou a šly jsme se projít, a protože bydlím hned vedle lesa, šly jsme do lesa. Ale tam byli moji sousedi. Kluk asi stejně starý jako já a nějaký jeho kamarád. A protože to jsou kluci vzali nějakou hlínu a začali ji po nás házet. Ale naštěstí si to potom rozmysleli, takže třeba já mám špinavé jenom rifle, ale taky vzali klacky, a když po nás jeden hodili, trefili Natčinu sestru a otekl jí prst.

Včera v neděli jsem byla na procházce a v pizzerii. Ne na pizzu, jenom na pití. Ale aspoň jsem někde byla, abych nemusela psát, že jsem seděla doma a četla si nebo psala článek, jako vždycky. Mimochodem proto včera nic nevyšlo. A chtěla jsem říct, že jsem začala číst Všechny malé zázraky.

Dneska jsem byla u zubaře na preventivní kontrole spolu s mamkou a Niki. U mně to proběhlo dost rychle, protože si zuby čistím. Takže já jsem kazy neměla, ale Niki plombu dostala a vytrhli jí zub, který se jí kýval. A asi jako většina lidí na druhém stupni jsem i já chtěla přijít do  školy co nejpozději, ale moc to nevyšlo, protože mamka o tom nechtěla ani slyšet.

A ještě oznamuji, že jsme se s Natkou rozhodly, že každý týden udělá jedna z nás "Hlášku týdne" Takže...

Hláška týdne:
Všem dědkům, které jsem milovala

Abyste pochopili tohle si přečtěte.


Ahojte!!!


♫Klárka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS