Ze života jedné slečny

pondělí 18. dubna 2016

Ahoj! Jsem tu zase se svým Ze života jedné slečny. Můj týden byl plný učení a přitom přijímačky psala Natka. ☺


V úterý jsem měla harfu, jako každé úterý, ale tentokrát sama. Ta kamarádka, která se mnou chodí na harfu, byla nemocná. Bylo to dost vtipné, protože nás vozí její taťka, ale když byla nemocná, jela jsem autobusem. Když jsem vystoupila z autobusu, kterým jsem přijela domů, měla jsem přesně dvanáct minut na to, abych došla domů, nachystala si tašku, zazvonila na babičku a šla zase na autobus. Kupodivu jsem to stihla. Vystoupila jsem na autobusovém nádraží a až tehdy mi došlo, že nevím jaké autobusy jedou do ZUŠ. Tak jsem nastoupila do autobusu, kterým jsem si myslela, že jsem jela minule. Naštěstí jsem k ZUŠ dojela bez úrazu. Ale o dvacet minut dřív. Byla to strašná sranda, i když jsem jela úplně sama. Když jsem přijela domů, už to taková sranda nebyla. Učila jsem se na Velkou písemku z Češtiny. Nevím jak vy, ale my máme přísnou učitelku a písemky jsem se dost bála.

Tak a přišla středa. A ta písemka z Češtiny. Bylo tam hodně otázek na A, B, C, takže to nebylo tak těžké, doufám, že se zítra dozvím, jak jsem dopadla. Ale dost o škole. Po škole jsem dělala úkoly a četla. Večer jsem se dívala na Stmívání. Řeknu vám, že jsem ještě před týdnem neviděla ani jeden díl. A Stmívání mě dost nadchlo.

Ve čtvrtek jsem byla ve škole. Zase. Protože jsem musela. Ve Fyzice jsme probírali Užití Pascalova zákona a Hydraulická zařízení. A v Zeměpisu probíráme Evropu. Po vyučování jsem měla flétnu a harfu. Po příjezdu domů jsem se podívala na druhý a třetí díl Twilight ságy, Nový měsíc a Zatmění.

V pátek, konečně pátek, jsme psali z Angličtiny. Mám jedničku. ☺ Po škole jsem psala na blog a četla. Večer se dívala na první část Rozbřesku. A vím, že nejsem normální.

V sobotu slavila kamarádka narozeniny, ta stejná, co mi půjčila Skleněný trůn. Dala jsem jí Půlnoční korunu. ☺ Měla super narozeniny, až na to, že jsem nechtěla umřít v lese plném divočáků, tak jsem ještě s Luckou odešla. Ještě než jsme odešly, to tam vypadalo jako v Hunger games. Všechny jsme držely klacky, kdyby na nás něco zaútočilo. Takže mi došlo, že já bych v Hunger games nevydržela ani minutu. No co. Potom, co jsme odešly, se na nás holky vykašlaly. I šampus bouchly bez nás. Ony šly do lesa ještě jednou a daly nám najevo, že Lucku a mně s sebou nechcou, i když to pak popřely. Ale já s Luckou jsme jezdily na sktateboardu. A samozřejmě jsem se večer koukala na druhou část Rozbřesku.

V neděli mamka slavila narozeniny. Dostala takové to vajíčko, ve kterém se sedí. Tam se bude úžasně číst. ☺ Potom jsme já s Niki byli na procházce. A s Natkou jsme se domluvily na rozvrhu článků, až někam do července. Mimochodem řekly jsme si, že budeme mít volné neděla, takže v neděli články vycházet nebudou.

A dnešek. Dneska jsme psali z Přírodopisu na výtrusné rostliny a Velkou písemku z Matiky. Už vím, že z Matiky mám dvojku. A v Literatuře jsme dostali úkol napsat básničku. To chci vidět, co napíšu. Možná vám to napíšu do příštího Ze života jedné slečny. A nebo radši ne. ☺ A ještě máme dobrovolný domácí úkol z Výchovy ke zdraví udělat anketu na kouření. Tak uvidíme co z toho bude.

To je konec mého Ze života jedné slečny. Zítra se uvidíme.


♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS