Ze života knihomola

pátek 29. dubna 2016

Už je zase pátek. No a já zase píši tento oblíbený článek. Dneska toho nebude tolik jako minule. Tento týden je prostě normální školní týden.
Sobota a neděle. To se už to počasí zhoršovalo. No mělo sněžit, ale nesněžilo. Ještě že tak..
Ale byl víkend a na tyto dny se těším celých zdlouhavých 5 dnů, takže jsem odpočívala a četla, i když jsem toho moc nepřečetla ☺
S Klárkou jsem zjistila, že na našem Instagramu se zvyšují laiky na určitých fotkách. Tak jsme spolu začali soutěžit kdo dostane více laiků. Tak laikujte naše fotky.. ☺

(Opravdu? Tento týden jsme psali velké testy. Angličtina, němčina, matematika, chemie a přírodopis. Proč?? Ale mě to může být jedno, protože já se to vždy naučím nazpaměť ☻)

Pondělí. Tenhle týden asi nejpovedenější den. Celý den jsem byly v přírodě, protože 2. stupeň naší školy měl Den Země. Jelikož jsem v 9. třídě, takže už neplníme úkoly, jako to bývalo, ale už pomáháme učitelům a určitým třídám. Já a Kika jsme byli v 6. A (tam je moje ségra). Celou dobu(9-12) jsme byli ve stínu, kam nesvítilo slunko (???) a byla zima. 
Zde jsem vyslovila hlášku týdne. "Dneska je větší zima než v zimě." Šesťáci plnily úkoly a mi jsem měli volno. A potom jsme jim jejich odpovědi museli vyhodnotit. Byla opravdu moc velké zima, tak i paní učitelka zašla domů pro čaj a rukavice a po půjčovala to tam všem. A pak před 12 hodinou jsme šli do školy, protože byla opravdu moc velká zima( já vím, že jsem to už říkala, ale byla opravdu moc velká zima ☺)
A pak jsem jela domů. To se mi opravdu moc líbilo, protože jsme neměli odpoledko.



Úterý. To už zase po nějaké době začala škola. A v naší třídě se strhla řeč o přijímačkách. Celý den. Mě málem vybouchl mozek. Protože, kdo se kam dostal a nedostal na školu a slyšet to za den 5x není moc dobrý. No ale mozek zůstal v klidu a já tento den přežila. 

Ve středu bylo takové spací období. Ano, je to tím počasím. Celý den se zavírali oči, ale i psaly písemky a učilo se. A jak jinak než se četlo před spaním.

Ve čtvrtek jsem odpoledne neměla klavír. Nevím proč, ale neměla. Ale jinak to byl celkem v poho den. Nejlepší na tom bylo, že mi kamarádka půjčila půjčenou knihu z knihovny. Kniha se jmenuje sněží, sněží.. Je to od tří autorů. John Green, Maureen Johnsonová a Lauren Myracleová. Recenze bude určitě. A jestli jste ještě nedali laik na 
Instagramu tak určitě dejte ☺

A co v pátek?
Opět jeden velký test. Z přírodopisu. No ale pro mě je zrovna tenhle předmět brnkačka, takže to je OK. No a po klavíru, který jsem dneska měla trošku delší dopíšu tenhle článek...a jde se za Klárkou. A pak večer si budu číst. Už dneska přečtu první povídku a začnu druhou. Strašně móóc se těším.


Co já a knihy?
No právě teda čtu Sněží. A zároveň mám rozečtenou Rezistenci. Takže mám co dělat, když mám doma ještě dalších 7 knih a mám na to 2-3 týdny ☺ 





Užijte si víkend. já se pro tento týden s Vámi loučím. 

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS