Co kdyby..│Nová rubrika│

neděle 10. dubna 2016


Ahojte. Je zde nová rubrika. Týká se toho co by se stalo, kdyby něco.. Ohledně knih. Klárka mi nějaké co kdyby pomáhá vymýšlet. Kdyby jste měli i nějaký nápad Vy, tak mi dejte vědět.
 Já si myslím, že to není potřeba více okecávat, tak jde se na to..

A první co kdyby bude.
Co kdyby..

sis mohla z knihkupectví vzít pět knih zadarmo. Jaké by to byly?

Já bych za takovou možnost byla nesmírně ráda, protože u nás jedna kniha stojí 300,- a 1500,- za 5 knih bych nedala. Takže tohle co kdyby by se mohlo stát i ve skutečnosti. Já bych si vybrala knihy, které jsem nečetla. Ale kdybych mohla víc tak by v mém seznamu byli i knihy, které jsem již četla.


No tak samozřejmě bych si vzala Chvíle před koncem. Je to kniha, která zaujme po přečtení anotace. Tak proto tahle. Já ji ale mám zamluvenou u Klárky, která ji má z knihovny doma.
Pak by to byla kniha Dcera. Tuhle knihu si strašně moc chci přečíst. Ale v knihovně ji ještě nemají, protože ještě nevyšla.
Potom Eleanor & Park. Kamarádka mi říkala že je to báječná kniha. 
Pak kniha Čas mezi námi. Už anotace mě strašně moc zaujala. A i obálka.
No a jako poslední(bohužel) je kniha Tlukot mého srdce. Tuhle knihu tak móc chci už tak rok, ale nikdy jsem ji nikde neviděla.



Já doufám, že je to dobrý článek a bude se líbit. Děkuji za přečtení nového článku, protože teď články moc nepíšu, protože se učím na PŘIJÍMAČKY. Zrovna dneska taky. Zase.

Mějte se pěkně..

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS