Posuď knihu podle obalu

sobota 16. dubna 2016

Dneska mám na starost článek já. Měla jsem ho mít už před nějakou dobou, ale teď jsem se rozhodla, že ho vydám. Už jenom proto, že hodně dlouho tenhle článek nevyšel. Budu se snažit, ať ten článek má nějakou hlavu a patu, ale dneska nic nezaručuju. ☺






DĚDIČKA OHNĚ (Sarah J. Maas)

Osobně bych řekla, že série Skleněný trůn vyvolala velký rozruch ve světě knih. Minimálně mně to tak připadalo. Strašně moc děkuju kamarádce, která mi půjčila Skleněný trůn, bohužel jsem se k němu prozatím nedostala. Postupně se "prokousávám" Všemi malými zázraky.



LÁSKA MEZI PÍSMENY (Jodi Picoult)

Co by se stalo, kdyby se princ z pohádky ocitl v našem světě a musel třeba chodit do školy? Toť otázky zatím nezodpovězena. Odpověď poskytnou Jodi Picoult se Samanthou van Leerovou. (Ten rým jsem původně neměla v plánu. ☺) Každopádně to bude skvělý příběh.



P.S. STÁLE TĚ MILUJU (Jenny Hanová)

Od Jenny Hanové jsem zatím přečetla tři knížky. Všem klukům, které jsem milovala, Léto, kdy jsem zkrásněla a Bez tebe to není léto. Ještě napsala Vždycky budeme mít léto. A 6. června vyjde P.S. Stále Tě miluju. Podle článku z CooBoo vím, že to začíná rozepsaným dopisem pro Petera.

Klárka

PS: Až po dopsání tohohle článku jsem zjistila, že Láska mezi písmeny už vyšla. Doufám, že vám to nevadilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS