Co si hodláme přečíst v květnu

neděle 15. května 2016

Ahojte. Blíží se konec dubna a to znamená, že je na čase na nový díl. Snad se Vám náš výběr knih bude líbit.




Natka:

Já budu číst ted více, protože mám doma 7 knih z knihovny. Ale z toho 3 budu číst určitě v květnu.

Dýchání pod vodou

Alex Flinn. Je to pro mě nová autorka. Tuhle sérii jsem viděla v knihovně, takže jsem po ni hned sáhla. No jsem zvědavá jaká bude. Obálka je taková jednoduchá. A ještěk tomu, já od nakladatelství MOBA moc knihy nečtu, takže je to taky pro mě novinka.





Hvězda
Je to kniha, kterou jsem hledala dlouho a nakonec jsem ji našla. Od téhle spisovatelky to bude moje druhá kniha, protože je to vlastně druhý díl ze série Dýchaní pod vodou. K téhle knize mě zaujala i anotace a také obálka. A jestli ta kniha bude dobrá, tak udělám i recenzi.




Serafina a černý plášť. 
U nás v knihovně to byla úplná novinka. Tuhle knihu jsem někde viděla (asi v knihkupectví) a samozřejmě mě zaujala obalem. (Néé, já ji viděla na stránce CooBoo.) No jinak se na tuhle knihu těším..



♥Natka♥




Klárka:

No, tak já jsem na tom zase špatně. Opět jsem nestihla přečíst svoje tři knížky, ale pořád se snažím to přečíst. I proto si všechny nepřečtené knížky z knihovny nechávám a nevracím a moje knihovnička jenom narůstá.

Skleněný trůn
Natka měla Skleněný trůn přečíst v dubnu, ale nakonec nevím, jak to dopadlo. Stejně ale doufám, že recenzi budu psát já. Asi víte o jakou knížku jde tak dodám jenom jedno. Děkuju Aničko.








Příliš mnoho Kateřin
Na tuhle knížku jsem čekala strašně dlouho. Teďka jsem se dočkala a musím snášet Natku, která na mně pořád tlačí, ať si ji může půjčit. Stejně si ji přečtu dřív. Jenom Natka mi pomáhá číst čím dál víc, aby si mohla půjčit ty knížky, které mám doma já. (Až si to Natka přečte, nedopadne to dobře.)






Kdybychom se neviděli
Tohle má Natka přečteno. A řeknu vám to upřímně. To je ještě horší než když si to přečíst chce. Potom hrozí to, že už si to nebudu muset přečíst. A toho se vážně hodně bojím.




Ještě mám sdělení pro Natku: Doufám, že jsi pochopila, že jsem nemyslela všechno vážně.


Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS