Co si hodláme přečíst v červnu

úterý 31. května 2016

Ahoj! Konečně jsem se dočkala. Začínám já Klárka. Jestli to nějak sledujete (já jo), tak je to poprvé. Naše plány na příští měsíc máte zobrazené při kliknutí na Číst dále..




Klárka:


Nebe je všude

O tuhle knížku jsme se s Natkou v knihovně doslova přetahovaly. A proto ji budu chtít přečíst co nejdřív. Takže máš smůlu Naty. Ha ha ha ha. ☺






Proroctví

Tuhle knížku mám doma už dlouho. A v knihovně je zarezervovaná, takže jsem si řekla, že je načase si ji přečíst. Takže jestli se tady dívá ten, kdo si to zarezervoval, příští měsíc už to bude v knihovně. ☺






Zmizelé dívky

Knížka od Lauren Oliverové. Už jsem od ní četla Delirium, ale nedočetla jsem to tak jsem zvědavá, jaké to bude. Ale Delirium mě moc nebavilo.





Natka:

Takže teď jsem na řadě já. Já vím, že všechny knihy přečtu. No, nemusím je přečíst, když mě nebudou bavit. Ale vím, že budu číst i jiné knihy, které nejsou na mém seznamu↓, protože školy už ubývá čím dál více a přibývá času na čtení ☺


Jsem roztříštěná

Tak na tuhle knihu jsem moc zvědavá. Od autorky, Tahereh Mafi, jsem ještě nic nečetla. Teda jestli napsala i jiné knihy. Kniha mě zaujala originální obalem. Ale tomu se nějak nedivím, protože já si knihy půjčuji jen na obal.

 Ostrov lhářů

 Z téhle knihy jsem nadšená nejen proto, že jsem ji náhodou zahlédla v knihovně. Ale taky proto, že má prý úžasný děj. Jsem zvědavá jak to skončí.  Nakladatelství host je taky pro mě nové, protože já většinou čtu knihy od CooBoo a nebo joli. Tak snad kniha nezklame. 





Tím všechno začíná

Kika(moje kamarádaka) to už četla a říkala mi, že je to skvělá kniha. Opět jsem ji v knihovně zahlédla náhodou, a náhodou jsem ji vytáhla z regálu. Vůbec netuším, co by se uvnitř knihy mělo skrývat, protože si už nepamatuji anotaci ☺





Natka♥


To by bylo asi vše. Mějte se hezky.

Máte taky nějaké plány na měsíc červen?
Četli jste už někdy nějakou z těchto knih?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS