Ze života knihomola

pátek 6. května 2016

Ahoj!


Zdravím Vás u dalšího dílu Ze života knihomola, tak snad se Vám bude líbit.

Na začátek bych chtěla říct(napsat), že Klárka s jejím článkem končí. Napsala to v jejím pondělním Ze života jedné slečny. Docela mě to překvapilo, ale nějak ji to nebaví. Tím nechci říct, že končím taky. Ale tento článek budu vydávat ob týden. (tento jo, příští ne, atd..) Snad Vám to nějak nebude vadit. Kdyby jo, tak mi napište do komentářů. Ale bude to mít i výhodu, že ty články budou delší a obsáhlejší. 
Víkend. V sobotu jsme byly s Klárkou, Niki a jejíma rodičema na pálení čarodějnic. Celkem jsme se tam nudily, ale nějak jsme to zvládly. 
V neděli? To už ani nevím co..jó já jsem dočítala knihu Sněží. No bylo škaredě, takže jsem seděla doma.
Nastal týden a já musela jít do školy.
Pondělí bylo..zdlouhavé. Sice jsme nepsali žádný test, ale prostě pondělí. Nejhorší den za týden.
Úterý. Den jako každý jiný. Zataženo, občas slunečno. Testy jsme měli psát, ale nepsaly. Nikdo (kromě mě) to neuměl ☺
Ve středu už bylo hůř..test zeměpis. 5 stánek. Už se opravdu těším na gympl. 
Ale tohle ještě nemá na čtvrtek. 3 testy. Němčina. Jo mělo to být už v úterý. A k tomu fyzika na kterou jsem blbá. Ale to je teorie a učíme se zrcadla a čočky, takže je to celkem v pohodě. A k tomu všemu, aby toho nebylo moc,  ještě zdravotní výchova. Možná nevíte co to je, ale učíme se o zdraví. Tentokrát jsme psali test ze šikany. Ty věci, co jsme si napsali, tak jsou docela k nepochopení. Ale za celý rok jsme psali jen 2 testy (a to je ten druhý) takže co víc si přát.. 
A když jsem odpoledne přišla na Instagram..tak.. 51 sledujících. Děkujeme. Není to sice nějak moc, ale já osobně jsem za to vděčná. Takže sledujte dále náš Instagram.
A konečně dnešek, pátek. No já jsem dneska ve škole dočetla Rezistenci.150 stánek za 90 minut.  Takže dneska začnu číst Můj život u sousedů.
Co já a knihy?
Můj život u sousedů. Moje aktuální kniha. 

Jak říkám, já prostě nemám co psát. Neříkám, že je toho málo, ale pořád se rozepisuji o škole. To je asi vše. Snad se líbilo.


Líbí se Vám tento článek?
Nebo se Vám nelíbí?
A chcete ho každý týden?

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS