Citáty-Natka

středa 11. května 2016

Zdravím. Vítám Vás u moje článku, kde Vám ukážu moje oblíbené citáty. Z knih.
Možná si říkáte, co mě to po tak dlouhé době napadlo. Jo Klárka dělala tento článek někdy na začátku našeho blogování. A já říkala, že to udělám taky. No ale nějak mi to vypadlo z hlavy a napadlo mě to až teď. No já se budu snažit, abych neměla stejné citáty jako měla Klárka. Ale asi 1-2 budou stejné.
A asi jich budu mít více.




Vy všichni kouříte, protože si to užíváte. Já kouřím, abych umřela.  Hledání Aljašky


Přátele si drž u těla, nepřátele ještě blíž.   Selekce

Přál bych si, abys mi víc důvěřovala. ,Přála bych si, abych mohla, řekla jsem pak. Teprve, když se auto rozjelo, napadlo mě, že jsem měla spíš říct: Přála bych si to samé od tebe.“   Modrá jako safír

Smrt je všude okolo nás. Kamkoli se podívaš. Každou sekundu se zabije 1,8 člověka. Jenom tomu nevěnujeme pozornost. Dokud to nepřijde. “  Kdybychom se neviděli



Víš, jaké to je, když se ti někdo líbí tak moc, že to nemůžeš ustát a vědět, že oni nikdy nebudou cítit to samé? “  Všem klukům, které jsem milovala



Nejdůležitější je možná zůstat klidný, když ostatní panikaří.   Elita



Ukážu na svoje dveře, zatímco v hlavě mi chroustá: francouzský jméno, britský přízvuk, americká škola. Zmatená Anna.“  Polibek pro Annu



Nejde o to, ničeho se nebát. To ani není možný. Jde o to, naučit se svůj strach ovládat a nenechat ho rozhodovat za sebe.   Divergence


Láska je nejkrásnější strach.    První


Je třeba být přítomen v každém okamžiku svého každodenního života, skutečně přítomen.“   Hledání Aljašky



Kdo věří na náhodu, nepochopil moc osudu.   Modrá jako safír



Náznaky tu byly. Jenom jsem byla moc zahleděná sama do sebe, abych to postřehla.   Kdybychom se neviděli 


Všichni dobří lidé mají nějaké jizvy.
  První



A já jsem se zamilovala jako když člověk usíná: pomalu a pak najednou docela.“  Hvězdy nám nepřály


Nemusím se tolik bát loučení, protože loučení nemusí být věčná.   Všem klukům, které jsem milovala



Chci dodat, že my jste to nazvaly Citáty. Podle mě to nejsou úplně citáty, ale spíše hlášky a myšlenky z knih. Ale když si nějaké citáty přečtete, tak se to jako citát  dá považovat. Tak a to by bylo k dnešku vše. Mějte se pěkně..


Natka♥

Chtěli by jste další článek pod názvem Citáty? Tentokrát by se to týkalo citátů o knihách. Líbí se Vám nějaké citáty? Napište do komentářů..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS