Ze života knihomola

pátek 27. května 2016

Ahoj!

Tak po třech týdnech se chystám na tento článek. Důvod proč ho vydávám s týdenním zpožděním je takový, že mi nejel internet. Ale k tomu všemu se dostanu za chvíli. Nebudu dneska psát úplně všechny dny ve třech týdnech. Vypíchnu jen některé. Ty které byly něčím zajímavé. Tak jde se na to.


První týden 2-8. 5 se nic moc nestalo. Prostě jsme se učily. 
Druhý týden byl trošku více zajímavější.
Ve čtvrtek 12.5 jsme fotily třídní fotku. Výsledek sice ještě nemám, ale už teď vím, že bude velice povedená. Poslední dva roky na fotce nesedíme na lavičkách jako to bývalo kdysi. Minulý rok bylo na focení škaredé počasí, takže jsme se fotili na gauči ve škole. A tento rok sice bylo hezky, ale seděli jsme netradičně, na stoličkách a poštářčích. No já se vůbec neučila, protože jsem chodila pro třídy. Takže v klidný den



A je to tady. Pátek 13. Já už asi 3 roky s pátkem třináctého
nic nemám. Je to pro mě šťastný den, protože číslo 13 je pro mě šťastné. Od tohoto dubna nenávidím pátek 15. Takže tak. Nicméně, šli jsem s Klárkou do knihovny. Půjčila jsem si tyto knihy→→→→→→→→→→

(dejte like na Instagramu) ☺☺☺☺
No a v neděli se mi stala strašná věc. Bylo 15.5 sice ne pátek, ale to je jedno. Ráno jsem si na počítači dělala úkol do angličtiny..a pak se najednou vypnul internet. Myslela jsem si, že to bude jen na chvíli, ale když to nejelo večer, tak jsem se málem zbláznila. No a samozřejmě, že to nejelo i v pondělí, úterý, ve středu, ve čtvrtek.
Bez internetu 6 dnů byl horor. Vadilo mi, že nemůžu zveřejnit žádné články, kouknout na blogy, a vše to ostatní. No internet se rozjel až v pátek a to jsem měla vydat tento článek, ale jelikož jsem byla ve škole(vlastně jsem ve škole nebyla), a pak..to až pak... tak to nešlo. No ve škole jsem nebyla pro, že jsme jeli na exkurzi Hrabyně- Darkovičky. Tady to jsou dvě fotky.











A odpoledne jsem šla s Klárkou do knihovny. My totiž máme dvě knihovny které navštěvujeme, takže máme alespoň více knih. 

A konečně tento týden.
V úterý jsem měla jen 2 hodiny, protože jsme pak šli na besedu do Knihovny. Bylo to zajímavé. Byl tam jeden týpek, který pochází z našeho města a napsal knihu Cestování. Napsal ji Lukáš Kerhart. No mě tahle kniha moc neláká. 

Když už jsem u těch knih, tak bych Vám řekla Co já a knihy..
Za tu dobu jsem přečetla 2 knihy. Je to celkem málo, za tři týdny, ale právě teď čtu další. Přečetla jsem Jen si troufni. Ale na tuhle knihu recenzi neočekávejte. Pak další kniha, která je fakt bombová, a recenze na ni vyjde 1.6 , je V šedých tónech.
A právě čtu Kečupová mračna. Kniha se mi líbí už teď, takže recenzi můžete očekávat. 

Snad se Vám tento článek líbil. Mějte se pěkně. A užijte si snad slunečný víkend. 


Natka♥








Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS