Recenze: Sněží, sněží..

úterý 3. května 2016

Nejhorší sněhová bouře za posledních padesát let, láska ve třech podobách, bílá nadílka a jedna magická noc. 
Jo tak o tomhle je povídaná celá tato kniha. Sněží, sněží. Autoři jsou 3 a každý z nic napsal jednu povídku. Snad se Vám moje recenze bude líbit.



Můj názor:
Kniha se mi velice líbila. Ze všech tří autorů znám jen  Johna Greena. Možná i proto jsem si tuhle knihu tak moc chtěla přečíst.  A povídky od dalších spisovatelek se mi taky líbili. Chtěla jsem si tu knihu číst sice v zimě, ale v této době to bylo příjemné vrácení do zimy (i když jsem letos žádnou neměli)


Děj: 
Takže tento děj, není jeden děj, ale rovnou tři. Ale vše se odehrává ve stejný čas, ve stejném městě, ve stejné kavárně. Ale každý má jiný osud..
Než se vrhnu na děje všech tří povídek chtěla bych říct:
Nejpěknější povídka- Zasněžený expres
Zasněžený expres- romantický
Vánoční zázrak- dobrodružný
Archanděl prasátek- napínavý



„Když je někdo skutečný, když je součástí vašeho života, může se zdát ještě vzdálenější a nedosažitelnější než skutečná celebrita.“ 
- Zasněžený expres


Zasněžený expres- Povídka od Maureen Johnsonové
Dívka jménem Jubilee Dougalová zůstane na Vánoce sama doma, protože se její rodiče dostali do vězení, kvůli keramickým domečkům.  Měla strávit Vánoce se svým přítelem Noahem. Ale místo toho je Jubille poslána za babičkou a dědou na Floridu. Ale jelikož je zima, sněží, nebude to tak nejjednodušší. Pojede vlakem. Silná sněhová závěj nedovolí jet dále, protože zasype celé koleje. Vlak zůstane stát. Následně ve vlaku vypnou elektřinu i topení. Všem je zima. A Jubille se vydá do Waffle House. Kavárna, která je naštěstí blízko vlaku. Později se tam přidá Jeb
(sympaťák z vlaku), 14 roztleskávaček a hodný kluk Stuart. Ten ji nabídne přespání v domě, jeho mamky. 


10/10


„Vždycky jsem měl představu, že by se člověk nikdy neměl vzdát šťastného prostředku v naději na šťastný konec, protože nic takového jako šťastný konec neexistuje.“ 
-Vánoční zázrak


Vánoční zázrak- Povídka od Johna Greena
Kluk jménem Tobin s jeho kamarádem JT a kamarádkou Vévodou (přezdívka, ale její pravé jméno je Angie), jsou o Vánocích doma. Jejich kamarád jim zavolá, aby přišli do Waffle House, protože je tam spoustu roztleskávaček. Musí přijít dříve, než ostatní lidé, kterým se ještě volalo. Tak se tedy vydají na sněžné dobrodružství autem jménem Carla. No dobrodružství zažijí hodně. Z auta jim odpadne jedno kolo, a proto musí zbytek cesty dojít pěšky. Do cesty se jim taky zapletou bratři Restonovy. Tobin nakonec zjistí, že pro pravou lásku nemusel jít až do Waffle House.


8/10


„Jsme vánoční hvězda rozsvícená anděly.
-Archanděl prasátek


Archanděl prasátek- Povídka od Lauren Myracleové
Hlavní hrdinka jménem Addie si vyčítá, že podvedla svého kluka jménem Jeb. (Ten se objevil v první povídce). A to chce na Vánoce napravit. Pracuje v Starbucks a tam si s ním dá rande. Mezi tím víš taky jedné ze svých kamarádek slíbila, že dojde pro miniprasátko. A Addie na to zapomene. Takže prasátko mezitím někdo adoptoval. Addie ho musí najít. Na konci se ve Starbucks sejdou hlavní hrdinové z předešlých povídek. Konec je docela překvapivý. Vrátí se k sobě nebo ne??


5/10



Na závěr bych chtěla říct, že příběhy na sebe krásně navazují. Citáty jsem pozorně hledala v textu a v posledním jsem našla jen takový krátký..



Hodnocení:
Každou povídku jsem zvlášť ohodnotila. Nejméně se mi líbila povídka třetí od Lauren Myracleové. A nejvíce povídka od Maureen Johnsonové. Kde seženete knihu nejlevněji se dozvíte na Srovname.cz
No a moje celkové hodnocení je.. 

94%

Natka♥

4 komentáře:

  1. Tuto knihu si schovávám na Vánoce a jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. Bude to moje první zkušenost s Johnem Greenem :) Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to ideální kniha na Vánoce. A John Green je báječný spisovatel. Určitě doporučuju i jeho další knihy..Natka ♥

      Vymazat
  2. Tak toto si určitě přečtu vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zajímavé to je, ale o to víc je to úžasné.. Natka ♥

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS