Posuď knihu podle obalu

úterý 24. května 2016

Zdravím!

Za za námi půlka května a já se rozhodla, že napíšu tento článek. Červen se blíží. Léto s ním. A k tomu všemu ještě další knižní novinky. Dneska zmíním knihy, které bych si ráda přečetla a které mají vyjít v červnu, červenci a srpnu.





Jako první jsem našla knihu, na kterou se strašně moc těším. Jmenuje se P.S. Stále tě miluju. Co říct na obálku. Jako u prvního dílu je úžasná. Na obrázku je hlavní hrdinka Lara Jean. A už teď vím, že to bude báječná kniha..
Tahle kniha má vyjít 6. června.










Další kniha je Jak to mají holky. Knihu napsala Lauren Saftová. Kdybych tuto knihu zahlédla v knihovně, tak si ji půjčím. A to díky obalu, který mě zaujal hned na první pohled. Kniha taky zaujme originálním názvem a zajímavou anotací.
Kniha vyjde 20. června.






U mě a u Klárky asi nejočekávanější kniha roku. Dcera. Kniha napsaná skvělou spisovatelkou Kierou Cassovou nemůže být vynechaná. Jako u předešlých obálek je tato taky tak krásná. Je tam dcera od Ameriky a Maxona. Na celou toto knihu se nemůžu dočkat.
Kniha vyjde 13. června








Možná si říkáte, proč tu nemám obálku s českým názvem. No, tak tahle obálka ješte nevyšla. Je zatím jen v originálu. Ale i tahle obálka je pěkná. Stříbrná se málokdy vidí. A proto je něčím originální. Kdyby grafici nechali knihu v české podobě jako u originálu, neudělali by chybu. 
Kniha vyjde 30.června





Je moc pěkná. Kluk mého srdce, takhle se to jmenuje. Obálka je krásná. Obálka je podobná předchozím. Tím myslím umístěním jména knihy. Autorkou je Huntley Flitzpatricková. 
Kniha vyjde 30. července









I was here, neboli Byla jsem tu. Opět ještě není česká obálka, ale podle mě, bude vypadat nějak takhle. Tato autorka (Gayle Forman) napsala knihu Jestli zůstanu. A tato má podobnou obálku. Hezkou obálku.
Kniha vyjde v srpnu.









Carry on. Zase. Originální obálka. Strašně se podobá obálce Will Grayson, Will Grayson. Těma obličeji. Do češtiny se to překládá jako Nedej se! Knihu napsala Rainbow Rowell.
Obálka je pěkná. Ale předpokládám, že v našem vydání bude vypadat jinak. 
Kniha vyjde 1. srpna







Knižní sérii After určitě znáte. Tak tato kniha je její pokračování. Čtvrtý díl pod názvem Pouto je další díl. Nevím o čem tato série je, ale určitě se ji chystám číst.  obálka? Tak ty obálky v originálu jsou mnohem hezčí než ty naše. A tato není vyjímkou. 
Kniha vyjde 1. srpna







Líbil se Vám dnešní článek?

Chystáte se číst některé z těchto knih?

Natka♥

4 komentáře:

  1. Pěkné tipy na knížky. :) Já jsem četla Všem klukům, které jsem milovala taky o Laře Jean, alenějak mě to vůbec nebavilo. A zvláštní, že ani na jednu z knih, o kterých píšeš, nemám moc chuť a to v minulém roce touhle dobou bych se po nich mohla utlouct. :) Asi už jsem z YA vyrostla. Trochu brzo v šestnácti, ale nevadí.
    Každopádně přeji pěkné počtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mě Všem klukům, které jsem milovala moc bavila. Já doufám, že tak brzo z YA knih nevyrostu, protože se mi hodně líbí. Děkuji ti za tvůj komentář..Natka ♥♥

      Vymazat
  2. Vybrala jsi moc pěkné obálky :)
    Nejvíc se mi asi líbí Kluk mého srdce a Jak to mají holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jo Kluk mého srdce je pěkná obálka. A doufám, že tak pěkný bude i děj. Ale zrovna o tomhle nepohybuji :D Natka♥♥
      DĚKUJEME TI, ŽE SES PŘIPOJILA K NAŠEMU BLOGU...♥

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS