Co kdyby..

čtvrtek 19. května 2016

Ahoj!

Zdravím Vás u dnešní Co kdyby..
Už dlouho jsem tento článek nepsala, a řekla jsem si, že ho napíšu. Jenomže jsem neměla žádnou otázku. Takže jsem zapřemýšlela a napadlo mě toto..


Co kdyby..ti přišel dopis z Bradavic.

Já jsem sice Harry Pottera nečetla, ale viděla jsem všechny film, a to díky Klárce. A knihy se číst ani nechystám, protože jsou moc hrubé. 
Ale k věci. Já upřímně nevím co bych dělala. Ale byla bych v šoku. Asi bych si zabalila věci a chystala se na odjezd. No, kdo by si nechtěl zajet do Bradavic a stát se jeho součástí (Jakože těch Bradavic)..


Máte nějaký nápad na Co kdyby..?
Co by jste dělali vy, kdyby Vám přišel dopis z Bradavic?
Napište do komentů..

Mějte se hezky.
Natka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS