Recenze: Můj život u sousedů

čtvrtek 12. května 2016

Ahoj!

Vítám Vás u další recenze. Dnešní kniha se jmenuje Můj život u sousedů. Knihu napsala spisovatelka Huntely Flitzpatricková. Kniha je poměrně tlustá. Má 370 stránek. A do těhto stránek se vlezl celý neuvěřitelný příběh. Kdo tuto knihu ještě nečetl, tak by měl. Opravdu to stojí za to.







Anotace:
Garrettovi jsou všechno to, co Reedovi nejsou – hlasití, chaotičtí a láskyplní. A Samantha Reedová nemůže odolat a každý večer tuto úžasnou rodinu pozoruje ze svého střešního okna a touží být jednou z nich – vymanit se z područí dominantní matky a nepodřizovat svůj život jejím přáním. Avšak zdá se, že je to pouze krásný sen… až do jednoho letního večera, kdy za ní vyšplhá Jase Garrett. A všechno se změní! 

Oba se potýkají s trapnostmi i krásami první lásky, Jaseova rodina Samanthu okamžitě přijme do svého středu, i když ona ho před tou svou drží v tajnosti. Vše je téměř dokonale až do okamžiku, kdy se stane něco, co změní celý její svět. A Samantha se náhle musí rozhodnout a zvolit si, kterou z obou rodin zachrání. 



Můj názor:
No, je to kniha, která vás zasvětí do jejího příběhu. Knihu jsem přečetla za 4 dny. Je celá taková poutavá, jednoduchá, letní a oddechová, prostě vše co jsem očekávala. Styl psaní této autorky se mi zalíbil už u knihy Čemu jsem věřila, takže jsem se nebála sáhnout po její další knize. 

"Ale dnes jsem si uvědomila, že už jsem ho ztratila."

Recenze:
Samantha Reedová žije v domě se straší sestrou Tracy a  mamkou Grace. Grace si našla přítele Claye Turkera a Samantha s ním není moc spokojená. Sam si přivydělává v Ahoj baru, i když je její matka dost bohatá. Jejich sousedi je rodina Garretových. Rodina má celkem 10 členů. Tuto rodinu Grace nenavidí. Ale Samantha je už roky sleduje ze střechy, či okna svého pokoje. Rodina má celkem 10 členů. A jedním z nich je Jase Garret. Ten se jednou se Sam potká. Od té doby se spolu začnou bavit. Rodina Sam přivítá tak mile, že by si přála být její součásti. Takovou rodinu totiž Sam nemá (její matka je puntičkářka a Sam zanedbává, kvůli práci). Oba dva se do sebe zamilují. U Garretů to nějak tuší,ale matka od Sam nemá o mladém Joshovy ani páru. V příběhu se taky objeví Nan, nejlepší kamarádka Sam. Ty se spolu v půlce příběhu pohádají. Pak se tam taky objeví její brácha Tim. Ten mě na začátku příběhu vůbec nezaujal, ale to jak si promluvil se Sam mě tak dostalo, že jsem začala brečet ve škole.. A o čem si sní promluvil? V příběhu je takový zvrat, a Sam ho nezvládá. A tak se z ničeho nic rozhodne, že se s Jesem rozejde. A Tim chtěl jejich vztahu pomoct. A jestli se k sobě vrátí, a jak ten celkový děj dopadne, tak to si už budete muset přečíst samy.


"Politici jsou jako alkoholici, kteří si ještě nepřiznali problém."

Na tomto příběhu je hezké, že se i ukazuje jakou roli v životě hraje pravda a peníze. U knihy se pořád střídá prostředí, děj, a pak nikdy nevíte co se stane dále. Ze začátku knihy je takové pohodové čtení, ale posledních 120 stránek začne být napínavé. U této knihy jsem poznala úplně všechny postavy. Pamatuji si kdo měl jaké příbuzenské vztahy, protože to autorka skvěle popsala.

Kniha je ideální na léto. Odpočinkové čtení má rád každý. Takže určitě si tuto knihu přečtěte.



Obálka:
Jak jinak. Mě zaujala obálka. Ale! v originálu je mnohem hezčí. →→
Ale ta naše taky není  k zahození. Jen mě mrzí, že název knihy není o něco větší..








Postavy:
Samantha Reedová-  Je jí sedmnáct, a když její sestra měla pouhý rok a Sam byla teprve na cestě, tak je opustil otec. Sam je klidná, milá, hodná, přátelská. Tak nějak ve zkratce. Velice se mi líbilo, jak mě tím příběhem pronesla. 
Jase Garret- Hodný a slušný kluk. Určitě, kdyby to bylo možné, bych se s ním chtěla setkat. To jak má rád své mladší sourozence mě fascinovalo. Pomáhá rodičům udržet rodinu na nohách. Pracuje. Ale i tak Sam miluje a nikdy by ji neopustil.
Grace Reedová- Nevím co si o ní mám myslet. Jednou se mi líbí, ale pak se to nějak pokazí. Ale v momentální době ji nějak nemusím, protože to co udělala, se mi nelíbí.
Tim Manson- Ze začátku fetoval, pil, kouřil. Ale to co udělal mě zaujalo tak, že je i tady (mezi dobrými postavami)
Další postavy: George(mladší bráška, kterého by bral každý), Andy, Nan, Clay, mamka a taťka Garretovi,…

První a poslední věta:
Garretovy nám máma zakázala už od první chvíle.
Položíme se na ruku v ruce na znak, dole pod námi šumí oceán a my přihlížíme, jak nad střechu světa vychází slunce.

Hodnocení:
100%

Jo, kniha opravdu zaujala, a já málokdy dávám 100% , takže určitě přijde do top 10. Kde knihu najdete nejlevněji se dozvíte na Srovname.cz

Četli jste už tuto knihu?
Líbí se Vám recenze?

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS