S knihou kolem světa- Rezistence

neděle 15. května 2016

Zdravím Vás. Je zde nový díl S knihou kolem světa. A protože jsem minule dělala Divergenci, tak dneska to bude Rezistence. Tak jde se na to.





 Tak já bych asi začala opět naší podobou knihy. Obálka se opět podobá originálu. Možná jediné co se mi tolik nelíbí, je ta barva. Já takovou zelenou nemusím. Ale celkově se mi líbí.








Tahle obálka se mi docela zamlouvá. Možná tam je toho moc. Jakože je to přeplácané. Nevím proč, ale tahle barva mi k této knize nesedí. To už je lepší i ta naše. Jinak je tam pěkná ta postava, nejspíš Tris.






Obálek se okem tady mám více. Tuhle jsem našla jako první. Ze všech tří obálek má asi nejpěknější grafiku. Jen, nevím proč, mi tam nesedí to oko. 
Jinak barva se mi líbí.









Další obálka s okem je tahle. No líbí se mi ta voda kolem oka. Ale zase oko. Proč? Jak u předešlé obálky, tak i u téhle je v pozadí město. To tuhle obálku pěkně zvýrazňuje.



A moje poslední obálka se okem je tato. Tak ta je u mě na posledním místě. Vytýkám jí moc výraznou barvu. Jinak celkově na mě moc dojem neudělala.
 Tak tahle je u mně na 3. místě. Jako originál si zachovali znak stromu. Pěkna barva. Taková..zajímavá. Ty postavy na boku jsou podle mě zbytečné a i bez nic by ta obálka byla pěkná. Vlastně by se podobala originálu. 







A jako vždy obálka z filmu. Ta je prostě úžasná a má u mě 2. místo. Tak jako na plakátu z filmu je přeříznutý název Insurgent. To je velice pěkné. Jinak Tobias a Tris jsou na fotce úžasní. ♥










A to by z dnešního dílu bylo vše. Já doufám, že se Vám to líbilo.

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS